19-11-11

Tips om je lipstick een blijvertje te laten zijn!

Hebben jullie er ook zo vaak last van ?
Dan heb je net je allermooiste en nieuwste lipstick opgedaan neem je een slok van je drinken gelijk heeft het glas de kleur van jou lippen..
Of heb je gezoend met je vriendje zit je vriendje ook meteen onder.
Wat moeten we hier nou mee?
Nou dat zal ik jullie eens vertellen dus lees snel verder!

lipstickblijvertje


Vandaag heb ik voor jullie 3 tips om van je lipstick een blijvertje te maken!

Je hebt net je make-up gedaan en je voelt je helemaal goed want je ziet er goed uit, maar dan kijkt iedereen je raar aan.. je checkt even snel in een spiegeltje en je ziet dat er een lipstick vlek op je tanden zit.. dat ziet er natuurlijk niet uit!
Nou wat kan je daar nou aan doen ; voordat je je lipstick op doet maak je je tanden even nat door er met je tong langs te gaan.
Een andere optie is om je lippen te tuiten je vinger dan in je mond te doen (met een tisseu) dan zit de lipstick die tegen je tanden aan zou kunnen komen niet aan je tanden maar aan je tisseu.

Je bent gezellig op een feestje en je neemt een slok van je drankje.. Gelijk een hele lipafdruk op het glas.. niet zo heel charmant ziet dat er uit.. Om dat te kunnen voorkomen kan je voordat je een slok neemt even met het puntje van je tong de rand van het glas nat maken, daardoor komt er geen afdruk op het glas te staan en kan je je glas zo weer terug op de tafel zetten!


Om je vriendje niet meteen onder te laten zitten als je hem zoent kan je voor dat je de deur uit gaat de rug van je hand een klein kusje geven. De meeste lipstick die dan nog af zal gaan geven zit dan aan je hand en kan je er dan nog even afwassen. Een andere tip die je kan doen is je lippen afpoederen. Je legt dan een tisseu op je net gelipstickte lippen. Je poedert ze door je tisseu af en daarna vul je je lipstick nog een klein beetje aan zodat je niks meer van de poeder zit. Je lippen geven dan echt een stuk minder af!

Do's en dont's voor jou lippen!

Do's 
- Als je lippenstift in de lijntjes van je lippen gaat zitten, gebruik dan eerst een lippotlood of een primer.
- Gebruik een gloss om je lippen voller te laten lijken
- Droge lippen? Dan even van tevoren smeren met vaseline, Labello of wat je ook maar in je stash hebt

Dont's
- Heb je kleine, dunne lippen? Gebruik dan niet al te donkere lippenstift. Dan lijken je lippen namelijk nog kleiner.
- Gebruik geen hele lichte kleur als je ook nog eens een lichte huid hebt. Dit staat erg onnatuurlijk.
- Smeer in de winkel nooit een testexemplaar op je lippen. Deze zitten vol bacteriën. Als je benieuwd bent naar kleur, zet dan een lijntje op je hand. Er staat altijd wel een doos tissues, zodat je je hand weer schoon kunt maken.
- Ga niet voor oranje lipstick als je al gelige tanden hebt. Hierdoor ogen je tanden nog geler.

Hebben jullie wat gehad aan deze tips?
Hebben jullie nog tips verder?

Liefs Berrie

20 reacties:

Zeker leuke tips! ik steek altijd even mijn vinger in mijn mond, om er voor te zorgen dat er niks op mijn tanden komt ;)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Hele handige tips! Dat van dat glas nat maken wist ik nog niet :P.

Liefs.

Handige posts!
Leuke blog heb je! Ik volg je! :D

Handige tips! Bedankt voor je reactie, ik volg je terug! xx

Dankjewel voor je lieve reactie!
Handige tip! Ik gebruik alleen nooit echt lippenstift, maar stel ik gebruik het een keer, zijn ze zeker handig!
xx

handige tips! ook die van dat glas, dat wist ik echt niet!

xx

superleuke blog! hoe heb jij zo'n ontwerp gemaakt? ik wil ook zo'n blog! xxxx

Wat een leuke blog heb je! :)
Ik volg je trouwens, volg je me terug?
Xoxo

Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

Handige tips, sommige wist ik al

Handig, dat bekergeval is zeer bekent bij mij, ik heb daar echt al-tijd lats van. Dit zal ik dus proberen ;D

Super leuke blog!
ik ga je zeker volgen,
zou je dat ook bij mij willen doen
en een reactie is altijd welcome (;
xxx

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More