16-11-11

Tag: What makes me happy?

Vandaag heb ik echt een super leuke tag doorgekregen van mijn lieve vriendin lonneke .
Het gaat dus over allemaal dingen waar ik blij van word !
Zijn jullie benieuwd, neem dan snel een kijkje <3

Images_large




Van welke mensen word je happy ?
Ik heb gelukkig echt zat mensen die er altijd voor me zijn en waar ik ontzettend erg mee kan lachen!
Dat is mijn familie, vriendinnen en mijn vriendje.
Zij betekenen echt alles voor me, ik zou echt niet zonder die mensen in mijn leven kunnen !
Van die mensen weet ik namelijk gewoon dat ze er altijd voor me zullen zijn!



Van welke make-up producten word je happy?
De make-up waar ik heel erg dol op ben zijn de merken die echt een super goede kwaliteit hebben maar niet al te duur zijn!
Catrice is daar een heel erg goed voorbeeld van!
Maar natuurlijk word ik eigenlijk van alles happy, zeker als je het ook nog eens krijgt!
Nagellak, oogschaduw, oogpotlood, mascara, foundation, rouge.. ik vind het allemaal super en altijd een super cadeau !
Echt altijd goed !

Tumblr_lupp7118nd1qh7upyo1_500_large

Van welke films word je happy?
Ik hou echt van films kijken met mijn vriendje of met mijn vriendinnen, lekker voor de tv met ben&jerry ijs of een grote zak chips of weet ik veel, en dan lekker een romantische film kijken helemaal geweldig !
Of van Shop films, zoals sex and the city !
En dans films vind ik al helemaal geweldig zoals ; step up !

Tumblr_lu9cuxfb2a1r5kgpzo1_500_large

Van welke muziek word je happy?
Zelf heb ik niet echt een stijl muziek waar ik dol op ben, ik hou echt van alles wat.
Ik luister graag gewoon de nieuwe leuke hits!
Als ik een leuk lied op de radio voorbij hoor komen ga ik meteen shazammen welke het is !
Daardoor luister ik echt altijd wat anders maar altijd van van nu!

Tumblr_lurj71oet81qfvd6so1_500_large

Van welke internetsites wordt je happy?
De sites waar ik helemaal weg van ben zijn toch echt wel ;
facebooktwitter, en dan natuurlijk blogger zelf !
Verder vind ik girlscene echt een geweldige site om te bekijken en misslipgloss, beautygloss en fashionchick!
Verder vind ik het ook super om al jullie leuke blogs te lezen, altijd leuk al die leuke reviews en verhalen die op jullie blogs staan echt super leuk om te lezen!
Verder is op het internet lekker shoppen ook helemaal niet verkeerd, zoals op de webshop van de H&M, Vero Moda, enz...

Tumblr_lsrgbcnvn01qgd3o2o1_500_large_175241553_large

Van welke hobby's wordt je happy?
De laatste tijd is mijn sport ; ritmische gymnastiek . En bloggen mijn allergrootste hobby !
En dat vind ik ook echt geweldig om te doen!
Verder vind ik het geweldig om een beauty dag te hebben met vriendinnen of lekker een dagje voor jezelf en dan lekker te tutten, make-up, nagels, haar en al die dingen!
Maar ook echt een SUPER grote hobby van mij is ; shoppen!!!
Shoppen is echt geweldig als je lekker geld heb om uit te geven en met vriendinnen naar een leuke stad te gaan echt altijd top dagen zijn dat ! 
Echt geweldig gewoon !

Beautiful-fashion-girl-hampm-pretty-favim.com-199092_large













Dus ik zeg tegen iedereen:
Tumblr_lurr5qoyxc1r5puh4o1_400_large
Ik geef deze tag door aan 3 mensen : 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ben benieuwd naar jullie reactie <3

Liefs Berrie 

9 reacties:

Leuke tag!
haha ik word ook blij van shoppen!!
:)

x

Leuk ingevuld mop!
Ook leuke plaatjes <3
Xxxx

Leuke antwoorden! en plaatjes tussendoor!
xliefs

leuk hoor! Ik wordt heel blij van mijn tosti die voor mijn neus ligt nu :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Toffe post! Hmm...♥ H&M

xxxxx

Wat heb je het leuk ingevuld, leuke tag ook! :)

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More