17-11-11

Oozoo horloges!

Sinterklaas, kerst en mijn rapport zit er weer aan te komen.
Daarom zit ik de hele tijd een beetje te denken wat ik graag wil hebben.
Over een ding hoef ik in ieder geval niet meer na te denken en dat is dat ik voor mijn rapport een nieuw oozoo horloge krijg !
Laatst ben ik met mijn ouders naar de winkel geweest en heb een paar mooie gepast en laten zien aan mijn moeder!
Nu dus alleen nog even afwachten welke ik ga krijgen!


Ik ben zelf helemaal weg van deze horloges, ik vind ze erg leuk en zijn ook erg betaalbaar ! 
Zelf heb ik er nu 1, een donkerbruine en daar ben ik erg blij mee ! 
Binnenkort komt dus mijn 2e oozoo horloges en ik kan niet wachten! 
Ik zat dus laatst op de site van oozoo te kijken, ik vind het niet een hele duidelijke site trouwens maar ik heb wel wat kunnen vinden. 
Ik zag 4 nieuwe winter collecties die me ook wel aanspraken om met jullie te delen. 
Deze horloges die ik jullie nu ga laten zien vind ik zelf ook erg gaaf maar ik zou ze zelf denk ik niet zo snel kopen denk ik ;

Wat vinden jullie van deze collectie ?

De andere collectie die oozoo heeft uitgebracht zijn deze horloges:

Sommige hebben wel wat , maar ik ben er eerlijk gezegd niet echt kapot van.. 
En jullie?

De 3e nieuwe collectie is :

Dit zijn wel de horloges die mij aanspreken <3
Wat is jullie mening?

De 4e collectie is :
Deze collectie is echt wat stoerder dus, ook erg leuk vind ik , niet allemaal maar wel een paar, wat vinden jullie?

Als jullie zelf nog de collecties goed willen bekijken kunnen jullie op de site van oozoo kijken! 
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van de nieuwe wintercollectie vinden! 
En of jullie zelf al bekend zijn met dit merk ! 
Laat het me weten! 

Liefs Berrie x

10 reacties:

ik vind ze er wel leuk uitzien!
x

Dat zijn mooie horloges! Ik had er ook een van oozoo maar die heeft helaas een barst in het glas gekregen ;)

Ik vind jou blog ook leuk! Lijkt me leuk om elkaar te volgen :) xxx

leuk, ik draag al jaren oozoo horloges en moet binnenkort ook maar weer een nieuwe uitzoeken!

Ik vind vooral die horloges in het eerste prentje het mooist. Die in het logo (veronderstel ik)

Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Phase 1 how to p90x program Stats @ 167 lbs - I've no clue how my stats worsenedBody Mass Index: gives you more energy.

Here is my homepage; my latest blog post

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More