03-11-11

New York Color

new york color

Ik ben nu al echt helemaal enthousiast over deze nieuwe make-up lijn die sinds kort ook naar Nederland is gekomen! 
Er is zoveel keuze in deze lijn , je kan er echt alles mee maken wat je wilt ! 
Van naturel tot party girl! 
Ik had echt nog nooit van dit merk gehoord de site is :
http://www.newyorkcolor.com/

ik heb een beetje op de site zitten kijken en ik vind de prijzen echt super meevallen! 
als ik van deze lijn binnenkort dingen in de winkel zie liggen ga ik ze meteen halen! 
misschien ga ik wel alvast wat bestellen zodat ik het jullie kan laten zien! 
ik zou zeggen neem sowieso even een kijkje op die site , dan laat ik jullie nu alvast wat voor proefjes zien van de producten! 
new york color
new york color

new york color
new york color
new york color





new york color




Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie over deze producten?
Hadden jullie al eens over dit merk gehoord?
Gaan/Hebben jullie al iets van dit merk of gaan jullie dingen kopen?





10 reacties:

Het merk is echt één van men favorieten! x

Ik heb een lakje van NYC en vind hem echt super! Ga zeker nog wel meer van dat merk kopen.

Ik vind echt dat ze geweldige prodcuten hebben van dit merk. :)

Liefs' xx

Ik heb een mascara van het merk, eens gewonnen in een give-away. Maar bij de Kruitvat bij ons staat deze gewoon in het schap, volgens de verkoopster is dit bij de meeste 'grotere' filialen wel het geval.
Bij onze Kruitvat staan ze alleen wel (heel handig) tussen de nailart artikelen ;)

mooie kleuren! vooral de lakken.

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ik zie dit merk regelmatig maar ik kan eigenlijk nooit echt een product vinden dat echt bij mij past.

Vind het er altijd wel mooi uit zien.. ik heb een oog schaduw palette, maar deze pigmentatie is niet heel erg goed helaas..

Idd, super leuke merk.


http://ieatfashiontoday.blogspot.com/

Echt jammer dat er geen schap is bij mij in de buurt, anders had ik alles gekocht!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More