23-11-11

My lipgloss/lipstick collection.

Hee lieve bloggers, 
Vandaag heb ik voor jullie allemaal foto's gemaakt van mijn lipgloss en lipstick collectie.. 
Het zijn er jammer genoeg nog niet heel erg veel maar ik ben wel blij met wat ik heb!
Ik heb er een paar uitgezocht op voor jullie te reviewen dus ik benieuwd naar jullie reactie's.
Ben je benieuwd! 
Lees dan verder,


Oke genoeg gepraat verder nu ga ik echt beginnen met het reviewen!
Zoals ik jullie dus net al heb laten zien zijn dit dus al mijn lip producten:

We beginnen met mijn favoriet van allemaal! 
En dat is de lipgloss van Chanel!


Deze lipgloss heb ik zelf al een tijdje daardoor ziet die er niet meer helemaal super uit want hij is een beetje beschadigd zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen zien, maar verder vind ik hem er erg mooi uit zien. 
Sowieso vind ik Chanel zelf een heel goed merk! 
En het ziet er altijd lekker strak en chic uit!
Ik ben zeker een grote fan van Chanel, maar ik dacht van jullie willen waarschijnlijk ook wel zien hoe die er uitziet op je lippen daar heb ik natuurlijk ook een foto van gemaakt alleen die heb ik bewerkt om de kleur beter uit te laten komen dus ik hoop dat jullie het goed kunnen zien:
Ik ben erg tevreden over deze lipgloss, het enige jammere is omdat ik dus deze lipgloss/lipsticks allemaal al een tijdje later heb gekocht of gekregen heb ik geen idee meer hoeveel ze koste..
Deze van chanel heb ik gekregen van een vriendin dus ik heb geen idee maar Chanel is meestal wel een redelijk prijzig merk dus zal niet erg goedkoop zijn hij word nog wel verkocht in de winkel, ook in andere kleuren!

Dan nu de lipstick van essence ik had deze al een keer aan jullie laten zien toen ik hem net had gekocht ik kon jullie toen alleen nog niet echt vertellen dus nu ga ik hem jullie even laten zien!

Zo ziet de essence lipstick er dus uit, hij ziet er gewoon lekker simpel uit maar ik vind hem er erg mooi en erg goed uit zien, de lipstick zelf is ook makkelijk aan te brengen en geeft een mooie natuurlijke tint:
Deze foto heb ik ook weer een klein beetje bewerkt zodat de kleur goed zichtbaar is!
Deze lipstick heb ik gekocht bij de kruidvat voor echt een heel laag prijsje maar wat het precies was weet ik jammer genoeg even niet meer... 

Nu ga ik jullie wat vertellen over de glamour lipstick, hij heeft een mooie volle rode kleur.
Ik heb deze gekocht in Griekenland dus ik heb geen idee of ze dit merk hier in Nederland ook verkopen.
Maar in ieder geval ben ik erg blij met deze lipstick!

ik vind deze lipstick er echt mooi uit zien, en hij brengt ook erg makkelijk aan!
De kleur blijft ook erg lang mooi zitten, 
Deze was ook echt maar een paar euro maar zoals ik net al zei heb ik echt geen idee of ze dit merk ook hier verkopen.
Nu de lipstick op mijn lippen:
Dit is dus het resultaat...
Ik had jammer genoeg geen tijd om de andere lipgloss en lippenstiften nog te reviewen maar dat zal ik binnenkort nog wel een keer doen, dus er komt nog een vervolg!
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen en ik ben benieuwd naar jullie mening!
En tips over de foto's of schrijfwijze zijn altijd welkom !
Liefs Berrie






7 reacties:

Leuk artikkel!

Ik volgje:D volgje terug?:)


Colourful-Frutsel

mooie lipglossen :) Ik heb die van chanel ook, maar dan een ander kleurtje :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ik vind de lipgloss van Chanel het mooist

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More