21-11-11

Max Factor Colour Elixir Lipstick!

Max Factor komt met een nieuwe lipstick de colour elixir lipstick!
Het bijzondere van deze lipstick is dat hij je lippen een super kleur geeft en hij maakt je lippen gladder en zachter!

Willen jullie meer weten over deze lipstick ?


De lipstick bevat vitamine E waardoor je lippen er al na 7 dagen mooie en zachter uitzien en voelen. 
Als je de lipstick op doet begint het meteen je lipen te verzorgen! 
Geniet van een volle, schitterende kleur op gladde en mooie lippen! 
Je kan kiezen uit 10 prachtige kleuren!
Wil je de kleuren zien ga dan naar de site: http://www.maxfactor.nl/nl/products/Lips/Lipsticks/ColourElixir/shade.aspx


De nieuwe Elixer collectie zit in een mooie goudkleurige verpakking met daarop de X die je wel van Max Factor kent. Dezelfde X staat ook in de lipstick gedrukt, wat ik een luxe uitstraling vind geven.
De lipsticks hebben ook allemaal een bijpassende naam en deze vind je op de onderkant, samen met het kleurnummer. Dit is Ruby Tuesday, een opvallende rode kleur.

Dit was even een snelle post over de nieuwe max factor lipstick!
Zijn jullie enthousiast over deze mooie kleur en deze mooie lipstick?

De lipstick zelf kost € 12,49

En zijn jullie van plan deze lipstick te gaan kopen?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's!

Liefs Berrie

19 reacties:

Mooi lipstick!
Liefde voor max factor <3

Dat ziet er een mooie lipstick uit

Nice! hele rijke kleur, ben benieuwd hoe het je zal staan :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Wauw, ziet er mooi uit! Ik gebruik alleen bijna nooit lippenstift, en dan vind ik hem tóch een beetje te duur.. xo

Wat een prachtige kleur! ziet er goed uit.

Liefs

Wat een prachtige kleur! :)

Liefs' xx

Echt een mooie kleur! Alleen zou ik die zelf niet echt dragen x

Ziet er mooi uit, alleen zou het niet bij mij passen :).

hi thanks for the follow but i havent seen you in my Google Friend Connect,try to double check it because system is acting up! :(( but anyway im now your follower :D hope to see you more in my blog dear!

Bedankt voor je reactie op mijn blog! Leuke blog heb je;)

xx Laura
http://thenewgirlintown-lauraa.blogspot.com/

Wauw, die ziet er super uit!

Liefs,xx

Hihi ik volg je blog al lang! toch bedankt voor je lieve comment :)

Ziet er mooi uit! Ik moet ook maar eens snel een rode lipstick aanschaffen.. :p

erg mooi! ik vind het jammer dat max factor vrij duur is :(

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More