28-11-11

Invite Nail Polish Review

Hee lieve bloggers, 
Vandaag weer een leuke review over nagellak die ik bij mijn tante op heb gedaan even van haar geleend dus ze had super veel dus ik kon uit eindelijk niet zo goed kiezen dus heb ik maar 2 kleuren gekozen!
Trouwens heel erg bedankt voor al jullie lieve reactie's op mijn filmpje, ik had inderdaad een heel erg dom iets gezegd echt heel stom was dat maarja ik ben ook maar een mens he ! 
Nou hier komt dus vandaag de review over 2 nagelakjes van Invite zelf kende ik het merk eerst nog niet maar het bleek dus een heel goed merk te zijn een potje kost € 9.99
Wil je meer weten over deze nagellak ? Lees dan snel verder!

Oke nu dus echt even over de nagellak zelf! 
Hierboven zie je dus de 2 kleuren die ik heb gebruikt , helaas had ik niet zo heel veel tijd en moest ik de foto's ook meteen maken dus heel netjes zit de lak daar nog niet vandaag heb ik het een beetje bij gewerkt met een wattestaafje maar daar zit het dus nog niet zo netjes, sorry daarvoor.
Maar jullie kunnen de kleuren wel goed zien en daar gaat het om! 

Uiterlijk:
Het uiterlijk van de de lakjes vind ik erg strak, wel normaal maar niet te normaal ik vind het erg leuk en de tekst die er op staat klopt ook wel want het is echt in 60 seconde droog!
Vind het dus geen fantastisch uiterlijk maar zeker niet slecht!

De lak zelf:
Ik ben ook heel erg tevreden over de kleuren van de lakjes, in 2 mooie lagen heb je een prachtig effect! 
Zelf zou ik ook wel een paar potjes willen hebben van dit merk ik ben er erg over te spreken! 
De lak zelf brengt ook gelijk goed aan, hij kleeft of klontert niet dus is heel erg makkelijk aan te brengen!
Ben daar erg tevreden over! 

Waar te koop:
Dit weet ik natuurlijk niet helemaal zeker want ik heb hem geleend, maar ik had zelf in gedachte iets van de douglas, of da dat soort winkels misschien ook wel ici paris XL. 
Misschien weet een van jullie het wel want zelf wil ik ook wel een lakje gaan halen... 

Sorry voor de slechte foto's ik was dus toen bij mijn tante en ik was me camera vergeten dus heb de foto's gemaakt met mijn blackberry dus geen geweldige kwaliteit zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen zien! 

Nou dit was dus mijn post van vanavond, niet zo'n hele lange en bijzondere post sorry daarvoor, 
maar ik hoop dat jullie het toch een beetje leuk vonden en ik ben benieuwd naar jullie reactie's en jullie vragen! 
Dus laat een reactie achter meiden! 

Liefs, 
Berrie 

14 reacties:

Mooie kleurtjes nagellak!
Liefs, Charlie

Echt mooie kleurtjes ! xx

Hele mooie lakjes, staan ook erg mooi zo samen.
Na hoeveel lagen dekken ze?

Jij hebt ook een hele blog, ik volg je terug hoor.

Liefs

Wat een mooie kleurtjes!

De lichtste kleur vind ik het mooist!

something different for sure..
http://silenceriver.blogspot.com/

Wat een mooie kleur! :D

Liefs' xx

Super leuk die kleur afwisseling! X

heel leuk! Toch wel neutraal, maar wel chic :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More