03-11-11

i'm back!

Hee lieve bloggers,
eindelijk heb ik weer eens tijd om wat te gaan posten!
F7a113c0947f85ab871c675dc31c781c_largeik heb het echt zo ontzettend gemist...
vanaf vandaag ben ik er weer helemaal, de toetsweek zit er op dus eindelijk weer een beetje tijd voor me zelf!
ik hoop dat jullie mijn posten weer leuk gaan vinden er komt vandaag nog een post over de lijn ; New York Color Nederland.
een super leuke nieuwe lijn die sinds kort ook uit is in nederland !
echt een aanrader dus hou mijn blog in de gaten vandaag !
en owja, ik heb nog een paar vraagjes aan jullie...
wat vinden jullie dat ik nog aan mijn blog kan veranderen ?
zou ik weer eens van layout moeten wisselen?
moet ik nog meer doen aan een facebook/twitter pagina voor deze blog?
ik hoor graag tips !
en ik ben echt al super blij dat mijn blog al zo vaak bekeken word!
echt heel erg bedankt allemaal en ik ben benieuwd naar jullie tips!

5 reacties:

Hi mop!
super leuk, ja eindelijk die toetsweek voorbij!
ik vind je blog echt al heel leuk, al je ooit een nieuwe lay-out wilt kan ik je altijd helpen! Ik kan het nu ook.
xx

wat een prachtige foto!

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More