25-11-11

Nail Art

hee lieve bloggers,
daar ben ik dan weer met mijn vervolg op mijn nagellak review van gisteren!
ik zou vandaag voor jullie wat laten zien met konad nail art..
maar helaas is er dus wat mis gegaan, de stempel die je nodig hebt werkt niet meer goed..
dus helaas heb ik wat anders moeten verzinnen maar ik hoop dat jullie dit ook nog leuk gaan vinden!
Benieuwd? Lees verder!

Tumblr_lv898ugdz11ql5qdho1_500_large


Ik zal jullie nu vertellen wat ik dus nu heb gedaan zonder konad nail art, ik vond het wel echt heel erg jammer dat er dus iets kapot is gegaan aan die stempel dus ik ga hem meteen weer even opnieuw bestellen want het is wel erg zonde dus die houden jullie nog te goed van mij! 

Wat ik dus vandaag gedaan heb is eigelijk best wel simpel, iedereen kan het !
Je begint wat ik dus al gisteren heb gedaan met een mooie kleur als onderlak ik heb grijs deze keer gedaan:

Als die lak er goed opzit en goed gedroogd is, ga je witte topjes maken net zoals bij french manicure! 

Als deze stap ook goed is opgedroogd en helemaal is zoals je hem wilt hebben ga je naar de volgende stap,
Deze stap kan je best wel verprutsen en dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen dus je moet je goed concentreren !
Bij deze stap ga je namelijk een zwart stippelig randje aanbrengen tussen het wit en het grijs..
Het resultaat is dan:


Zelf ben ik erg tevreden met het resultaat, ik vind het er wel erg leuk uitzien! 
En het is weer eens wat anders! 
Als jullie nog vragen hebben hoe jullie dit moeten doen moet je het me maar laten weten!

De nagellak die ik hier dus voor heb gebruikt zijn:

Ben erg benieuwd naar jullie reactie's over deze nail art, het is niet zo heel moeilijk dus iedereen kan het!
Zijn jullie van plan dit ook een keer uit te proberen!
Het is ook heel erg leuk met allemaal felle kleuren! 
Succes met uitproberen! 

Liefs Berrie

11 reacties:

Leuke blog heb je. ♥
Dat lakje van Catrice vind ik echt tof!
Welke kleur is het precies?
En je nail art is ook leuk geworden (;

Liefs Mila
Xx

Simpel maar mooi. Welke lakje van catrice is het ? x

Mooie nailart.
ga ik eens proberen.
x

die van catrice heb ik ook!
xx





www.themostbeautifulblogintheworld.blogspot.com

Die lak van Catrice is echt super mooi zeg!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More