27-11-11

Filmpje, Shoplog Utrecht!!

Nou hier is dan eindelijk het beloofde flimpje! 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en een leuke reactie achter laten!
Als je tips hebt voor de volgende keer dat ik een filmpje maak laat ze dan gerust achter in de reactie!
Ik ben super benieuwd wat jullie er van vinden!





Ik heb heel erg me best gedaan op mijn 1e filmpje, hij is niet zo super lang maar hij is volgens mij wel redelijk goed gelukt. 
Als jullie intresse hebben dat ik een keer een bepaald ding voor jullie in een filmpje moet zetten moet je het maar laten weten want dat doe ik graag, dus kom met leuke ideeen en misschien doe ik er wel wat mee !
Alvast super bedankt voor het kijken! 

Liefs,
Berrie

18 reacties:

echt een super leuk filmpje, je doet het heel leuk! alleen zei je bij het jasje "pads op de schouder" maar het is op de elleboog, ik moest wel lachen haha!
moet je echt vaker doen :)

liefs!

leuk filmpje!
superleuk!
wat een mooi jasje.
x

Leuke aankoopjes en leuk filmpje:)

Dat colbert is heel erg leuk! X

Leuk filmpje, en je hebt leuke dingen gekocht! Vooral dat jasje vind ik super. x

Ik vind je filmpje heel erg leuk!
Ik weet alleen niet of het aan mijn laptop ligt of dat het geluid echt zacht is, buiten dat vind ik je filmpje goed gelukt.
Leuke spullen heb je ook gekocht!

Liefs

Leuke aankoopjes! Vooral je oorbellen! Ik volg je nu, volg je trg?

je hebt leuke dingen gekocht!

Oh, die blazer! heel mooi. haha, je zei in het filmpje pads op schouder, maar het is op elleboog, ik vond het wel leuk!

xx

Wat een leuke dingetjes heb je geshopt! En leuk filmpje, je doet het erg goed hoor. :)

Hartstikke leuk filmpje meis!

Je hebt echt hele leuke kleding aan (:
Wauw, de blazer die je hebt gekocht is echt super! Vind de kwaliteit van de NewYorker eigenlijk niet zo top en vind de prijs dan ook wel iets te duur voor de Newyorker, maar aan de andere kant, voor elke blazer betaal je ong. die prijs. Je schoenen zijn erg stoer!

Ik vind dat je het goed hebt gedaan voor je eerste filmpje. Je hebt een fijne stem om naar te luisteren, lekker spontaan!

Liefs

Good!!
Thanks for stopping by!!
Give a pass by the mine. ^_^
kiss,yumiKo

MY BLOG: http://yumikontheworld.blogspot.com

MY FB PAGE: http://www.facebook.com/pages/yumiKontheworld-by-Rita-Bisceglia/235124076505150

MY TWITTER: http://twitter.com/#!/yumiko_o

MY FASHION NEWS: http://www.goconversano.it/rubriche/moda-e-costume/

Wat een mooie site zeg ! en leuk filmpje :D

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More