06-11-11

Essence Quattro Eyeshadow

Vandaag wil ik jullie wat vertellen over de quattro eyeshadow van essence!
Sinds kort heb ik deze oogschaduw en ik ben er erg blij mee !
Ze hebben er 4 nieuwe bij gemaakt en ik ga jullie daar dus wat over vertellen!

Gisteren was ik weer lekker de stad in geweest, toen kwam ik natuurlijk weer eens in de kruidvat.
Ik had al een essence quattro eyeshadow en daar was ik heel erg over te spreken.
Dus ik heb nu 2 qauttro's.
De kleuren die ik heb zijn:

De paarse heet ; 01 xoxo
En de Groene heet; 08 would you mind?

uiterlijk
over het uiterlijk ben ik heel erg te spreken, het ziet er mooi uit en het is erg handig om smokey eyes mee te maken.
Het is erg modern, en het doosje blijft ook schoon.
Het enige wat ik niet zo handig vind aan deze oogschaduw is dat er geen kwastje bij zit om deze oogschaduw op te doen, dus die moet je er nog wel los bij kopen.

de oogschaduw zelf
Deze oogschaduw is helemaal niet duur hij kost 2.99
De oogschaduw blijft lang goed zitten.
De oogschaduw blijft gewoon de hele dag lang zitten, over die prijs is het dus zeker een aanrader om te gaan halen.

De 4 kleuren combinatie van de pallets vind ik persoonlijk ook altijd heel erg mooi.
Je kan de oogschaduw erg makkelijk opbrengen, iedereen kan het !




de andere kleuren



De eerste bruin tint heet: 05 to die for
De tweede bruin tint heet: 07 over the taupe
De blauwe quattro: 09 denim
De andere kleuren: 10 me and my ice cream

wat vind jij?
wat vinden jullie van deze oogschaduw?
hebben julie er zelf al een ? of ga je er binnenkort een kopen?
zijn jullie enthousiast over het merk essence..?
ik ben benieuwd! 

Liefs Berrie


11 reacties:

ik heb de blauwe, ik vind ze heel fijn!

Lijken me wel fijn :)
Ik heb de oude bruine hiervan en dat is echt een grote favoriet, heel jammer dat die weg zijn.
x

Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar moet ik dan toch maar gaan doen! :-)

Ze lijken me wel fijne dus ik denk dat ik maar eens gaan kijken of ze deze al verkopen of niet. Want de vorige keren dat ik ws gaan kijken was het essence schap nog niet bijgevuld...

De kleuren staan mij niet zo aan, maar het is wel handig dat er vier kleuren in zitten.

goeie kleuren :) post een look, ben beniewd hoe ze er in real life uitzien :)

Liefs,

Maria
www.divinty-divinity.blogspot.com

Ik heb eigenlijk nog geen Essence quads. Ze zijn wel erg mooi. :)

Ze zijn allemaal echt heel mooi!

Love these! wanna get all four palettes! :)

XoXo
Plami

http://www.fashionthrill.com/

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More