21-11-11

Hoe haal ik het beste uit mijn huid deze winter?

Erg jammer dat de zomer er niet meer is, de zomer is namelijk het beste voor je huid door het zand van het strand word je huid gelijk lekker gescrubt en blijft het mooi glad en stralend op het strand gebruik je natuurlijk altijd zonnebrandcreme iets beter is er niet voor je huid als de zon & het strand! maarja.. deze tijd is nu echt voorbij en om je huid nog lekker stralend en mooi te laten zijn deze winter zal ik jullie een paar goede tips geven om de winter door te komen!

Puistjes
In deze tijd van het jaar hebben we allemaal het meeste last van puistjes.. Dat komt door dat we vaak veel stress hebben. Om puistjes te voor komen kan je een goede crème kopen die puistjes tegen gaat je moet deze creme dan wel dagelijks gebruiken als je dat niet doet werkt die namelijk niet op zijn best. som kan een vette creme juist heel goed helpen dat is niet bij elk huidtype zo maar doordat je huid vaak te veel talg aanmaakt kan je huid het seintje krijgen dat het te droog is als jij dat dus voor gaat door een vette creme te gebruiken gaat je huid geen nieuw talg aanmaken en krijg je dus ook geen nieuwe puistjes meer. 
Tumblr_luktfjalg71r5d6rvo1_500_large

Vettigheid
Ik heb zelf heel erg veel last van dat mijn lippen pijn doen omdat ze barsten door de kou, je voeten en je nagelriemen worden er allemaal ook niet echt mooier op. Je lippen kan je goed beschermen door ze in te smeren met labello of vaseline. Als je echt heel erg last heb van droge lippen gebruik dan echt geen lippenstift of lipgloss, dat zorgt ervoor dat je lippen alleen nog maar verder uitdrogen. En om je voeten en nagelriemen te beschermen kan je je lichaam gewoon in smeren met bodylotion maar een hele goede voor je nagelriemen is de nagelriem creme die hebben heel veel nagelstudio's ze ruiken altijd ontzettend lekker ik ben er echt heel erg fan van dus ga zeker een keer langs bij zo'n winkel!
Img_3367_large
Zonnebrandcreme
Dit klinkt misschien als een hele rare tip hoor dat kan ik zeker begrijpen, maar in de zomer smeerde je je huid regelmatig in met zonnebrandcreme. Zonnebrandcreme heeft een hele voedende werking op je huid het beschermd je huid, maar het rare van zonnebrancreme is dat je huid dus ook beschermd tegen juist kou! 
Zonnebrandcreme zorg er namelijk voor dat je huid genoeg vocht opneemt en daardoor niet alleen gezond is maar er ook zo uit ziet!
the only hope for me is you.
Scrubben
Door huidschilfers kunnen je poriën verstopt raken, je huid kan er daardoor dof uit gaan zien. Zorg er wel altijd voor dat je de juiste scrub koopt voor jou huidtype en scrub zeker nooit te hard dat is heel erg slecht voor je huid en altijd na het scrubben lekker insmeren met bodylotion of iets anders vets om je huid weer goed te verzorgen. Zelf scrub ik om de dag mijn gezicht met een speciale van niveau. Deze is speciaal gemaakt voor de huid van je gezicht het is daardoor ook niet een te harde scrub en je huid voelt er echt heel erg zacht door en je krijgt veel minder snel puistjes ik ga deze binnenkort voor je reviewen! 
Tumblr_lug96rnuua1r6oyngo1_500_large

Dit was weer mijn post van vandaag ! Ik hoop dat jullie er een beetje wat aan gehad hebben, en ik sta altijd open voor vragen en tips ! Dus ik ben benieuwd naar jullie reactie's!

Liefs Berrie


5 reacties:

Leuke post :D
Ik ben Daniëlle ik heb net je blog 'ondekt'.
En ik ben een erge fan van je blog op dit moment.
Ik volg je dus zou je me misschien terug willen volgen?
awonderfulldream.blogspot.com

Leuk en handig aritkel :)

Liefs' xx

Hele leuke blog en leuke artikelen plaats je! =) Liefsx

Wat goed dat van die zonnebrand! Dat wist ik nog niet. Maar ik denk dat zowieso een dagcrème met beschermende factor alstijd welkom is.

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More