24-11-11

Catrice' 330 Absolutely Chinchilly!

Hee lieve bloggers !
Vandaag is best een relaxte dag voor mij dus ik heb weer een leuke review voor jullie gemaakt,
En vandaag gaat deze over een lakje van Catrice, ik ben zelf erg fan van deze lakjes!
Vandaag heb ik het lakje: 330 Absolutely Chinchilly gekozen .
Als jullie meer willen weten over dit lakje, lees dan gerust verder <3

Over het product:
Ik vind dat alle catrice lakjes er mooi en strak uit zien, een mooie zwarte dop en een mooie diepe bodem.
De tekst vind ik verder ook een erg mooi lettertype, dus al met al een erg mooi uiterlijk voor een lakje van maar € 2.49



Kwaliteit:
De nagellak moet je wel echt 2x aanbrengen anders zie je de lak echt niet goed zitten maar daarna vind ik voor deze prijs de nagellak echt fantastisch! 
Het blijft tot 7 dagen goed zitten met een base coat, ik ben dus erg tevreden over het resultaat!


Vervolg:
Vandaag heb ik wat leuks bedacht voor deze blog, ik ben al een tijdje bezig met konal nail art!
Ik vind dat echt een super aanwist van mijn collectie!
Ik ga jullie hier dus morgen een review over laten zien met deze catrice chinchilly als ondergrond!
Ik hoop dat jullie dus zeker gaan kijken op mijn blog morgen want ik ga mijn best doen om er een super creatie van te maken! 









Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reactie's over deze catrice nagellak en ik hoop dat jullie zin hebben in de review van morgen ! 

Liefs Berrie

8 reacties:

Super leuk schat!
Alleen catrice lakjes zijn geen 1.25 : )
Xxxx

Jep de nagellakken van Catrice bevallen mij ook altijd wel :) geen kleur voor mij, maar 't staat jou wel mooi!

Ben beniewd naar de volgende review :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Mooi kleurjte! Ben benieuwd naar je review. x

Wat een leuk kleurtje, die wil ik hebben! X

Vind het echt een super mooi kleurtje xx

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More