15-11-11

Bloglovin!

Hee lieve bloggers!
Even snel een post voor tussen door,
De school week is namelijk weer begonnen en is dus weer druk druk druk..
Maar ik wil even wat aandacht gaan besteden aan mijn bloglovin pagina...
Dus als jullie verder willen lezen:



Zoals ik jullie dus net al vertelde wil ik wat meer aandacht gaan besteden aan mijn bloglovin pagina...
Ik heb daar namelijk nog niet zo ontzettend veel volgers op en dat vind ik best wel jammer :(
Dus ik dacht laat ik er eens een post over plaatsen misschien dat dat gaat helpen!
Eigenlijk is de bedoeling van deze post dus dat jullie me ook gaan volgen via bloglovin!
Hahahah.
Ik hoop dat dit een beetje gaat helpen maarja we zullen zien,
Verder heb ik nog een paar dingetjes die binnenkort op mijn blog komen te staan.
Ik heb het jullie nog niet vertel maar ik heb mijn haar geverfd...
Het is nu een stuk donkerder dan eerst, ik vond dat wel bij de winter passen namelijk.
Binnenkort ga ik daar dus ook een post over schrijven met foto's erbij en alles er op en der aan.
En ik ga ook nog wat spulletjes reviewen, zoals mijn nieuwe mascara van catrice ect..
Dus ik hoop dat jullie mijn blog blijven bekijken en het leuke post gaan vinden en natuurlijk dat jullie me nu ook gaan volgen via bloglovin!
Dat zou erg fijn zijn <3.
De link van mijn blog lovin is : http://www.bloglovin.com/en/blog/2857336/welcome-to-my-life

Alvast super bedankt !


Liefs Berrie.

6 reacties:

ik heb mn haar ook donkerder geverfd,
maar het is een beetje zwart geworden, echt jammer.
ik ben benieuwd naar jouw haar!
xx

Ik volg je al op bloglovin meid!

Ik volg je via bloglovin.

Ik zal je volgen via bloglovin!
Ben benieuwd hoe je haar eruit ziet:)

Xx Jorien

fab-by-me.blogspot.com

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More