13-11-11

Blog Time

Eindelijk had ik vandaag dan weer de tijd om te gaan bloggen , sorry nog daarvoor dat ik al een hele lange tijd niks van me heb laten horen maar het was erg hectisch op school..
Maar vandaag heb ik dus met mijn beste vrienden : www.lifeoflonneke.blogspot.com
Een nieuwe layout voor mijn blog gemaakt, hij is nog niet helemaal af... maar het gaat al de goede kant op alleen nog de laatste puntjes op de i zetten!



Omdat het nu al best wel laat ik heb ik voor morgen even wat inspiratie plaatjes voor jullie opgezocht, dus dit is nog niet echt een hele bijzondere leuke post ofzo, maar ik hoop dat het jullie een beetje inspireert !



Tumblr_luhf08qvkl1r27sc8o1_500_large

380260_215779055162031_188653727874564_530492_625152280_n_large

Tumblr_luijq6dvgs1r4jfmjo1_500_large

Tumblr_lui9fz27d41qapr2no1_500_large

Tumblr_lulu8g2mvw1r3eq14o1_500_large

Tumblr_lulvhfscww1qiyatvo1_500_large

Tumblr_lulx6kludn1qc144qo1_500_large

Zijn jullie al helemaal klaar voor de winter?
Liefs Berrie


12 reacties:

Ik ben nog laaang niet klaar voor de winter! Vind het nu al te koud! Hihi. Maar wel erg leuke/mooie plaatjes!
xliefs

Ohh i love Starbucks! Ik wil er ook een in Zwolle =[
De andere plaatjes vind ik ook heel leuk, lekker sfeervol!

Ik ben echt héél benieuwd! :D

Aah leuk! Ik heb zin in de winter! gezelligheid :D
Ik volg je terug!
liefs.

Bedankt voor je berichtje! Ik volg je nu ook:)
Mooie inspiratie, krijg al helemaal zin in sneeuw zo! Ik ben er al helemaal klaar voor, dus laat maar komen!

Xx Jorien

fab-by-me.blogspot.com

Ik word echt ontzettend blij van deze plaatjes! krijg er een heerlijk winter gevoel bij. ik volg je nu!x

De winter, altijd wel gezellig maar zó koud haha. Liefs

Hee leuke blog! ik volg je terug :)
Trouwens niet de volgende keer de link van je blog in de reactie... staat duidelijk dat dat spam is...

xxx

Love the pics! Brengt me echt meteen in de wintersfeer!

Bedankt voor je lieve reactie! Ik volg je natuurlijk terug, jij erg bedankt voor het volgen. Mooie plaatjes, zo kom ik helemaal in de wintersfeer!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More