30-11-11

Bailey Button Uggs Verkopen!

Hee Lieve bloggers ! 

Sorry dat ik gisteren niks op mijn blog heb gezet.. 
Het was even een erg drukke dag gisteren dus het lukte echt niet!
Deze ochtend schrijf ik snel voor jullie even een nieuwe post.. het gaat over mijn bailey button uggs..
Ik wil deze namelijk gaan verkopen en ik dacht voordat ik ze op marktplaats zet kijk ik eerst of iemand van mijn blog intressen heeft !
Dus wil je meer weten over mijn uggs, lees dan snel verder!
Mijn eigen foto's komen nog later hoor, die moet ik namelijk nog maken dus dan weten jullie hoe ze er bij mij uit zien. 
Maar ik heb ze natuurlijk wel gedragen, niet heel erg veel maar wel gedragen.
Ze zien er nog goed uit en zijn dus zo goed als nieuw!
De kleur is zoals jullie kunnen zien grijs, en het zijn geen neppers. 
Het zijn echte uggs!
Ik zat zelf te denken dat ik ze op marktplaats wilde verkopen rond de 80 euro...
Maar als een van jullie snel reageert zullen we wel wat van de prijs afdoen! 
Dus als iemand intresse heeft kan je me mailen naar: berrievanbeek97@hotmail.com
Als je de eerste bent zijn ze van jou <3 
Ik zal dan sowieso foto's naar die persoon sturen om te laten zien hoe ze er uit zien en of die gene daar dan mee accord gaat !
Ik ben erg benieuwd of ik hier iemand blij mee kan maken!
Ik hoop het !
Dus laat snel van je horen want dan zijn deze uggs binnekort van jou! 
Liefs ,
Berrie 

9 reacties:

Leeuke uggs. Ik krijg voor de kerst echte uggs.

Mooie uggs, maar heb deze zelf ook

vind uggs zelf neit zo leuk, maar misschien is het handig om de maat erbij te zetten? (of kijk ik daar nou helemaal overheen? :P )

ooh helemaal vergeten nicole!
de maat is 39!
xxxx

Leuke uggs, maar ik heb zelf al twee paar, drie voor deze winter is mij iets te veel.

xx

Beetje te groot Hahah met mijn 36 -_-

Z

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More