27-11-11

About the movie!

Lieve bloggers!! 
Het filmpje staat helemaal klaar voor jullie, alleen alleen alleen, 
Heb ik wat anders in gedachte dan verwacht, dus lees even verder !!!





Ik vind het echt heel jammer voor jullie maar ik ben van gedachte's veranderd! 
Vandaag komt het filmpje niet meer op mijn blog maar hij staat wel al klaar om verstuurd te worden!
Morgen ochtend als ik wakker word post ik hem meteen op mijn blog zodat jullie er morgen van kunnen genieten op mijn blog!! 
Tumblr_lqx9gq1zfr1qj0s56o1_500_large_large
Zoals jullie dus al weten gaat het filmpje over mijn aankopen in utrecht en de rest van utrecht natuurlijk ook! 
Ik heb heel erg me best gedaan op het filmpje, het was eerst nog een heel gedoe want het de camera stond steeds niet op de goede plek..
Maar het is goed gekomen dus kijk morgen ochtend meteen op mijn blog en vertel me wat je er van vond en wat er beter kan! 

Alvast bedankt lieve bloggers! 

Liefs,
Berrie 

8 reacties:

ik ben erg benieuwd naar je filmpje! ik durf dat maar steeds niet om een filmpje optenemen ;$

ik weet niet waarom ik het niet durf! de kwaliteit is bij mij ook slechter en ik ben bang dat ik dom overkom ;$ ook veel mensen die ik ken kijken mijn blog. maar ik weet dat het heel leuk is om te doen

ben beniewd! zal een kijkje nemen :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

ben nu heel benieuwd naar het filmpje!

o woeps, had niet gezien dat die er al op stond, gelijk even kijken dus

simple and fresh post.\
http://silenceriver.blogspot.com/

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More