07-11-11

Abercrombie and Fitch

hee lieve bloggers,
vandaag was weer de eerste schooldag van de week... weekenden gaan altijd zo snel voorbij jammer genoeg...
Maarja, vandaag was eigelijk toch een ontzettend leuke dag want mijn 2 nieuwe abercrombie and fitch vesten zijn binnen gekomen!
Dus vandaag ga ik jullie even wat vertellen over het leuke en mooie merk abercrombie and fitch!


Ik natuurlijk helemaal door het dollen, ik zal ze jullie mijn vesten even showen:


De eerste is zoals jullie zien zwart met de tekst abercrombie erop! 
Hij is helemaal van bond vanbinnen, dus super lekker en ook super warm! 
Echt een aanrader hoor ! 

De tweede is een wat normaler vest, hij is rood en gewoon normaal van binnen! 
Hier staat op de voorkant ook abercrombie op ! 
Ik heb deze vesten besteld van de site van abercrombie and fitch from paris! 
Helaas weet ik de site niet meer.. dus jullie zouden even moeten gaan google ...

Ik ben de laatste tijd helemaal fan van dit merk! 
Ze hebben super leuke hempjes ook dus ik wil zo graag naar london toe , en ik ga mijn ouders zeker overhalen.
Ik London zit een super grote abercrombie and fitch, ik wil daar echt even spullen gaan scoren! 

Dit is de site van abercrombie

Hebben jullie al spullen van dit super leuke merk?
Wat vinden jullie verder van dit merk?
En wat vinden jullie van mijn nieuwe vesten?



Liefs Berrie 

9 reacties:

Ik heb al enkele dingen van dit merk gekocht in Londen :D

Liefs' xx

Het is zeker een leuk merk! En het is ook nog zo´n heerlijk goede kwaliteit! Topmerk is het. Het is wel vrij prijzig in Londen..

i love abercrombie! mama was laatst in amerika en heeft weer wat nieuwe spullen meegenomen! helaas krijg een deel ik pas met sinterklaas!

Ik vind het echt een heel leuk merk! Ga aankomende zomervakantie naar Amerika dus zeker weten dat ik daar dan wat kleding vandaan ga halen!

Ik heb zelf niets van dit merk, maar koop dan ook eigenlijk nooit merkkleding. Ga liever voor vintage items. Wel vind ik de vesten ontzettend gaaf.

Leuke vesten en het vest met het bont lijkt mij echt ideaal voor de koude dagen!

Ik heb er gewinkeld toen ik op vakantie in Amerika was, het vest dat ik heb zit echt heeeeerlijk haha. Maar hij begint nu echt te slijten, wil dolgraag weer een nieuwe maar ik ga dit jaar weer dus ben zeker weer van plan om er een te kopen. Ik heb het niet zo op het bestellen, ga er liever naar toe. (:

ohh die rode vind ik leuk !
vraagje: hoe krijg je je berichten
zo onder elkaar zoals jij hebt?
in kleine stukjes zegmaar.

xx

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More