27-11-11

200 Followers!

Hee lieve volgers ! 
Eindelijk is het dan zover!
Ik heb 200 volgers! 
Ik ben echt super blij!! 
Nu heb ik echt allemaal super leuke plannen, en die wil ik graag met jullie delen, 
Dus willen jullie weten wat deze plannen zijn, lees dan snel verder! 




  • Ik had jullie natuurlijk beloofd als ik 200 volgers heb dat ik dan een give away geef dus ja, er komt een give away aan moet alleen nog even de spullen er voor in huis halen dus dat komt goed !
  • Verder ga ik proberen vanmiddag een filmpje te maken over mijn aankopen uit Utrecht, dat word dan mijn eerste filmpje dus dat is wel speciaal !
  • Ik wil ook meer nail arts aan jullie laten zien dus die gaan ook meer komen.
  • Ook wil ik meer verschillende ooglooks aan jullie laten zien, daar komen dus ook meer post over.
  • ik wil meer spullen gaan reviewen, maar dan echt van alles, van make-up tot shampoo. Echt van alles!
  • En tips ga ik jullie ook meer geven dat vind ik ook altijd heel erg leuk om te doen!
  • Ik wil ook wat meer DIY op mijn blog laten zien, ik ben zelf niet zo super creatief met kleren maken maar soms heb ik van die buien en dan opeens ben ik heeel creatief, dus die zullen niet heel vaak komen maar ze komen af en toe vast wel op mijn blog!



Verder heb ik nu nog wel veel meer leuke ideeen, maar ik ga natuurlijk niet alles verklappen!
Dus blijf mijn blog zeker volgen want er komen alleen maar leuke dingen aan!

Liefs,
Berrie 


ps, de foto's zijn gemaakt samen met mijn beste vriendin lonneke zij heeft ook een super leuke blog haar blog heet: www.lifeoflonneke.blogspot.com ,  wij hebben welke vaker een gekke bui en dan krijg je dus dit soort foto's, haahah!

22 reacties:

Gefeliciteerd ! :DD! Super gaaf ! :)

Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je artikelen de komende tijd (:

Proficiat met je 200 volgers! =D

gefeliciteerd meid! Je verdient je 200 volgers :D

Liefs' xx

Gefeliciteerd met je 200 volgers! x

Gefeliciteerd! ik ben je 201ste volger :p. Je hebt echt een leuke blog! xx Robin

Gefeliciteerd met je followers!
X

Superleuk!
& gelukkig hebben we zelf ook nog tijd over om te gaan shoppen, we moeten ook zelf voor eten zorgen behalve op de woensdag. komt wel goed met dat shoppen dus! ben zelf echt een shop-a-holic!

x

Gefeliciteerd en leuke foto met lonneke

Gefeliciteerd! Hoop dat je nog veel plezier zal beleven aan het bloggen zodat wij kunnen genieten van je leuke posts! En dat nog meer followers krijgt natuurlijk!

Xx Jorien

fab-by-me.blogspot.com

Leuk en goed gedaan <3! Jullie verdienen die volgers zeker <3!!! En nog wel meer =P! Gefeliciteerd met de 200 volgers =]!

xxx Katy ^^!

erg leuk allemaal! ik ben benieuwd naar joun aankopen uit utrecht, ik ben er woensdag ook geweest namelijk! gefeliciteerd met je 200 followers! het zijn er inmiddels al weer meer!
x

Echt ontzettend leuk voor je, gefeliciteerd! X

gefeliciteerd met je 200 volgers! <3

congrats for the 200 follower,
i am very far from reaching 200..
http://silenceriver.blogspot.com/

Gefeliciteerd met je inmiddels 209 followers ;D

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More