12-10-11

Winter dresses.

De zomer is jammer genoeg nu toch echt voorbij..
Dus al die mooie leuke lieve zomer jurkjes kunnen de kast weer in super zonde natuurlijk want ze zijn altijd super leuk!
Maar deze winter word alles anders het is super in om in de winter nu ook jurkjes te gaan dragen.
In deze winter zijn jurkjes met kant en met grote printen erop!
Dus ik zou zeggen ga lekker combineren met leuke sjaals , jurkjes helpen echt goed tegen de kou dat moet je niet vergeten het is echt heel lekker warm!
Koop een mooie lekker dikke maillot en ga lekker dingen proberen!

Ik zal jullie een paar leuke voorbeelden laten zien;
jurkjes.nljurkjes.nljurkjes.nlImage 1 of Miss Sixty Striped Knitted Dress With Fur Collar

Wat vinden jullie van deze jurkjes?

Ik heb ook nog even een tip voor jullie!
Ik heb een paar sites waar ik graag mijn kleding/schoenen/tassen/sieraden bestel als ik echt graag iets nieuws wil maar het niet in de winkels kan vinden dit zijn de sites:
www.asos.com
nl.bestseller.com/vero-moda/
www.zalando.nl

ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen en laat gerust een reactie achter vind ik super leuk om te lezen wat jullie doen krijg ik weer meer inspiratie van !

liefs xxx

16 reacties:

we gaan er zeker 1 scoren!
Die 1ste is ook super mooie voor een feest!
xxx

Wauw! Die twee linkse jurkjes zijn prachtig! Mooie, warme kleuren hebben ze allemaal. ♥

www.thisoddgirl.blogspot.com

woooow die links boven is zooo mooi!

zo, die eerste is echt top!

Hee meis, thanks voor de reactie op m'n blog!
Ik volg je terug hoor :)
X, Lucy
Lovely By Lucy

Die tweede is erg leuk!
Leuk dat je me volgt! Ik volg je ook x

Dankje (:
ik volg jou ook!
xxxxx

i want them all so bad....
http://silenceriver.blogspot.com/

Leuk! Ik vnid jurkjes met maillots altijd leuk! En dan lekker laarzen eronder (:
Ik ga in de vakantie shoppen, en hoop ook een leuk winterjurkje te scoren!
X

Ik houd zo van winterjurkjes, met zo'n heerlijke maillot en uggs. mmm!

xx

Dat 1e paarse jurkje is echt mooi! (:

Liefs.

i love love love the first one! :)

iam_kbc

Die met dat hertje op vindt ik echt super mooi! =D

Wow these knits are extremely gorgeous, its very girl-next-door and lovely :) thx for sharing!!!!

ps: thx so much for commenting on my post, really appreciate it! I'm following ur amazing blog now! pls do follow mine too if u haven't already, it'll mean so so much to me! thx :)

xx
Erika
http://www.erika-t.blogspot.com

dat eerste jurkje is prachtig!
xo

Cute dress and nice blog! I am your new follower since now! :)

I would like to invite you to my first Giveaway for amazing Exoal necklace!
http://unachicafashiontastica.blogspot.com/2011/10/sorteo-de-collar-exoal.html
Greetings from Spain!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More