25-10-11

Paint your nails with london.

Hee lieve bloggers,
Sorry dat ik gister niks heb gepost, het was zo'n stress volle dag, dit zijn voor mij sowieso 2 hele stress volle weken.
Allemaal toetsen en verslagen.. Echt vreselijk dus..
Het school leven is weer echt begonnen..
Maar dat even terzijde..

Ik ga jullie vandaag wat vertellen over de nieuwe lakjes van Rimmel London.
Het heet; I love lasting Finish Nail Polish.
Deze nieuwe collectie is helemaal geinspireerd door de hippe straatkleuren uit london!
Zo kan je echt helemaal in de echte London look!
Rimmel

De kleuren die ze hebben ontworpen zijn:
Roze, Koraalrood, Vuurrood, Bruin, Lila, Paars, Geel, Groen, Blauw, Zilver en Zwart.
Hier een paar plaatjes van de collectie.
Rimmel nagellak

Rimmel nagellak


Rimmel nagellak

Rimmel nagellak
Rimmel nagellak

Rimmel nagellak
Rimmel nagellak
Rimmel nagellak




De nagellak van rimmel london is gelukkig niet zo duur, de prijs van deze nieuwe lakjes is 4.99.
De nagellak heeft een lichte glans en blijft goed zitten, de namen die ze gebruiken voor de nagellak is ook erg leuk ze gebruiken allemaal leuke britse namen zoals; Black Cab (080). Double Decker Red (030), Wine Not (035), Your Majesty (239).

Het uiterlijk van het flesje hebben ze ook wat aangepast.
De dop is niet meer zo saai zwart er staat een leuke britse vlag op in het roze met paars, altijd leuk natuurlijk!
Op het flesje zelf is het nu niet meer zo heel netjes zeg maar.. Er staat een leuk hartje op enzo.
Ik vind dat het flesje er echt wel op vooruit is gegaan! 


Welke kleuren zou jij hiervan willen hebben?
Of denk je nee deze van rimmel london sla ik over..?
Gaan jullie zo'n lakje scoren?

Ik hoor het graag van jullie!


9 reacties:

Wauw hele mooie lakjes!!

Wat een ontzettend leuke lakjes...nagellak heb ik sowieso nooit genoeg O:)

so many fabulous colors!

GTBB,
http://badjoan.blogspot.com
http://cookingjoan.blogspot.com

Erg mooi!

die roze en die blauwe, lovelovelove.

xx

Wauw , wat een prachtige kleuren! :D

liefs' Armani xx

hele leuke kleuren! Weet niet of ik het ga kopen, maar ik zeg ook zeker niet dat ik het niet zou kopen. De kleurtjes zijn wel erg aantrekkelijk. Wat is de prijs?

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Hee bedankt voor het volgen, late reactie achja. Tuurlijk ga ik je volgen, leuke blog! Succes nog de aankomende weken en die nagellakken zijn echt super!

Ik moet me tegenwoordig weer even inhouden met spulletjes kopen ;o

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More