05-10-11

The newest products of Maybelline New York.

Sorry lieve bloggers dat ik al 2 dagen niet geblogt heb..
Ik heb het erg druk met school, maar vandaag ga ik jullie iets vertellen over nieuwe producten van maybelline new york!
Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden!
Pack_Cat_EyesPack_1by1_290x240
Pack_ForeverStrong_290x240Pack_Eyestudio_Cosmos_290x240
wil je meer weten over deze nieuwe producten van maybelline new york !
lees dan verder !



Eerst ga ik jullie wat vertellen over de Volum' Express Cat Eyes. 
Deze mascare geeft je wimpers krachtig volume waardoor je hele mooie lange wimpers krijgt , het lijk daardoor net alsof je nep wimpers hebt ik hou van mooie lange wimpers zonder  klontjes deze mascara is daar helemaal geschikt voor!
Deze mascara geeft je een mysterieus en verleidelijke look, de mascara heeft een langer borstelde waardoor die ook de kleinste haartjes aan de zijkanten kan bereiken. 
Om de look helemaal af te maken kan je het beste oogschaduw aanbrengen die aan de buitenkant de donkerste kleur heeft en steeds verder naar je ooghoek toe (bij je neus) lichter word dit geeft de beste cat eye look!  
Ik vind dat de mascara er ook erg leuk uitziet!
Hij heeft een knallende kleur ; geel (de mascara zelf is wel zwart)
Met aan de bovenkant een leuk panterprintje.
Ik vind het echt een top mascara! 
Alleen niet waterproof dus let daar op , doe hem niet op met regenachtig weer want dan ben je net een panda ! 


Model_Cat_Eyes



Nu ga ik jullie wat vertellen over de Volum'Expresse ONE by One mascara.
Deze mascara maakt in een beweging al je wimpers langer en geeft ze meer volume zonder je wimpers te verzwaren, bij deze mascara hoef je dus geen dikke laag er op te doen om het mooiste effect te krijgen!
De mascara maakt je wimpers gelijkmatig langer waardoor je ogen krijgt waar niemand omheen kan!
Het borstelde van deze mascara is erg bijzonder, dit borstelde zorgt ervoor dat elk wimperhaartje appart van elkaar word voorzien van een laagje mascara van de wortel tot de punt, zelfs de allerkleinste!
Het borstelde zorgt er ook nog eens voor dat er nooit te veel op het borsteltje komt , hierdoor krijg je dus geen klontjes in je wimpers. Super handig dus!
Deze mascara kan je het beste aanbrengen bij de bovenkant door een zigzaggende beweging te maken , deze mascara hoef je niet altijd aan de onderkant aan te brengen omdat het een "te" vol effect kan geven.
En dan is het niet meer mooi, dus hou het mooi en natuurlijk!
De kleur van deze mascara is zwart!
Deze mascara ziet er iets simpeler uit dan de vorige, hij is knal roze met lichtblauwe letters.
Nog steeds erg knallend vind ik.
Ik vind hem er erg leuk uit zien, lekker strak / modern.
Maar ook erg fleurig door de kleur!
Model_1by1


De nieuwe nagellak van maybelline york heet Forever Strong.
Deze nagellak is verkrijgbaar in 9 verschillende kleuren.
De nagellak blijft 7 dagen perfect zitten!
Deze nagellak heeft de meest trendy kleuren van dit moment, de prijs van deze nagellak is 7.99
Voor dat je de nagellak aanbrengt doe een basecoat op je nagels, anders zou het kunnen dat je nagels geel worden en het zorgt ervoor dat je nagels langer heel blijven!
Begin altijd in het midden met lakken en doe dan de zijkanten.
Laat je nagellak eerst goed drogen voordat je de 2e laag doet voor een mooier effect!





Dan nu nog de nieuwe oogschaduw van maybelline new york Eye Studio Color Cosmos.
Deze nieuwe oogschaduw is geïnspireerd door het zonnestelsel en geeft je een kosmische look, het klinkt nu heel erg raar, maar het is echt heel erg mooi dus lees verder!
Er zijn 6 mogelijkheden van kleuren, de oogschaduw is ook erg makkelijk aan te brengen!
Elke doosje van Color Cosmos bestaat uit 2 delen van de oogschaduw, er is een wat minder heftigere kant dat noem je de gemarmerde helft deze kant bevat parels waardoor die mooi glanst, de andere helft is erg levendig en een basis kleur.
De levendige kleur geeft door elk licht een ander effect wat natuurlijk erg gaaf is!
Hierdoor kan je, je oogschaduw meer levendig maken en veel diepte creëren.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen !
Gaan jullie een van deze nieuwe producten uitproberen?
xxx

17 reacties:

Deze collectie ligt al een hele tijd in de schappen volgensmij hihi

Ja klopt desiree sommige wel , maar nog niet zo heel lang, de mascara's inderdaad allebei wel maar de nagellak en de oogschaduw niet!
Toch hoop ik dat je het leuk vond <3
xxx

wanna try their mascara..

http://iam-kbc.blogspot.com

Leuk artikel :)

Liefs' Armani xx

ik heb de one by one mascara, en hij bevalt echt supergoed! mn wimpers zijn gelijk een stuk langer & voller! :D
xoxo"sanne.
www.dairywithoutaname.blogspot.com

Ik ben benieuwd naar de oogschaduw, ze zien er ieder geval wel mooi uit.

Wat een mooie spulletjes. Ben erg benieuwd naar deze items.

i love the one by one mascara!
Heb hem al een tijdje (:
Leuke post Liefs xx

we gaan zeker een keer hier iets van scoren!
xxxxx

bedankt voor je reactie !
leuke spulletjes.
ik volg jou nu c: . x

Is very very cool! (-:

- http://sidselkh.blogspot.com/

Im comming from denmark, im 12 years old, im not good to english, im model, im blogger!

Die nagellakken zijn echt prachtig.

http://elinedumonghphotography.blogspot.com/2011/10/lovely-child.html

Ik ga je ook volgen! Je blog is echt leuk! :) xo

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More