09-10-11

Joany helps me whit my new layout!

Hallo allemaal,
deze middag vroeg ik aan jullie wie me wilde helpen met mijn nieuwe layout!
joany heeft me toen geholpen en het is nu echt heel erg mooi geworden!
ik ben er echt super blij mee !
wat vinden jullie er van?

my new look
Dit is joany ze heeft ook een hele leuke blog!
Haar blog heet : beauty on my tab
Ik ben echt helemaal fan van haar blog!
Dus ik zeg neem allemaal een kijkje en ga der zeker 
volgen want ze heeft echt altijd super leuke dingen die ze verteld, of leuke winacties! 
Heel erg bedankt lieve joany , ik ben echt heel erg blij met mijn blog!

[new-icon.png]

13 reacties:

leuk nieuwe lay-out :)

liefs' Armani xx

Je lay-out is mooi geworden :)

bedankt voor je lieve reactie. het was echt geweldig hihi! ik volg je nu ook <3

Ik vindt de lay-uot echt super mooie geworden!

Bedankt voor het volgen , vanaf nu volg ik je super toffe blog ook! ;D

Liefs Elke

het is prachtig mop!
xxxxxx

Graag gedaan Berrie, bedankt voor deze leuke post.

Hoi Berrie, lees net je berichtje. Ik zie ondertussen een bloglovin button, betekend dat dat je er al uit bent?

Hi!
I invite you to know http://tomaraquecaiaagora.blogspot.com/ and if you like, you can follow us on twitter @ blogTQCA ok?
XOXO
Giih

zoals je weet vind ik hem echt mooi. super lief van Joany! X

Thanks for stoppping by!! :)
Great post!! I'm following you! :)
kiss,yumiKo

MY BLOG: http://yumikontheworld.blogspot.com

MY FB PAGE: http://www.facebook.com/pages/yumiKontheworld-by-Rita-Bisceglia/235124076505150

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More