28-10-11

Is it in or out?

Eindelijk heb ik weer een keertje tijd om te bloggen.. wat een drukke weken zeg..

Tumblr_lrw1qi5e411r080j0o1_500_large

Ik dacht dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden als ik een beetje vertel wat deze winter helemaal in is! 
Ik heb daarvoor een heel handig schema !
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! 
En ik wil ook graag weten of jullie het er een beetje mee eens zijn ?


Bron: http://www.trendystyle.net/fashion/trends/winter-2011-2012/wintermode-trends-in-uit/
Tumblr_ltetbuegag1qejm4fo1_500_large
INChique truien met een vrouwelijke touch
INMannelijke blazers met perfecte pasvorm en chique uitstraling
INPlateaupumps
INChique oversize truien in dure materialen en kleine, strakke truitjes
INPalazzo pants (jaren '70 broeken met hoge taille en wijde pijpen)
INJaren '60 manteltjes en slank afkledende vrouwelijke maxicoats
INSubtiele punk en rock invloeden
INMary Janes
INKostschooljurkjes met blote benen of panty's
INHoge taille
INLanghaar bont (nep natuurlijk!)
INOranje
INHoutje-touwtje sluitingen
INSnake skin
INBoho-chic: lange jurken, lange rokken, grote bontjassen (in imitatiebont)
INZachte pastels (bleekroze, bleekgroen, botergeel)
INSpijkerbroeken
INPrince de Galles, Pied de Poule
INLoafers (instappers) met hoge hak
INLeren handschoenen


Dan zal ik jullie nu ook nog even vertellen wat ook helemaal uit is deze winter..
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet met alle dingen eens ben,
Maar ik vind het wel erg leuk om te lezen , de trends veranderen eigelijk zo snel! 
Dus vertellen jullie maar wat jullie er van vinden?
Zijn jullie het er een beetje mee eens of denken jullie net zoals ik van?
Nee niet al die dingen die in dit schema staan zijn uit! 
Ik ben benieuwd!


Tumblr_ltte0xx5pg1r0gq4mo1_500_large
OUTTruien met Noorse borduursels (ijskristallen en rendieren)
OUTBoyfriend blazers (te nonchalant)
OUTSling backs met naaldhakken voor de avond
OUTTrui-jurken
OUTHarembroeken
OUTMilitaire jassen
OUTFetish
OUTUggs
OUTTunieken met leggings
OUTLage taille
OUTSpijkerjacks
OUTRood (tenminste... als we zouden moeten kiezen)
OUTRitssluitingen
OUTZebraprints
OUTNeo-nomadische look: gebreide broeken, spijkerbloezen, bontgilets
OUTBeige (ook al mag het nog wel)
OUTSpijkerbloezen
OUTGrof gebreide truien met een vintage look
OUTOp z'n retour: lieslaarzen
OUTBontwanten

Dit was even een snelle post, ik hoop wel dat jullie het een beetje leuk vinden en ik ben echt heel benieuwd naar jullie reacties <3.


Liefs Berrie 

6 reacties:

Jammer dat ik de schema's niet kan zien :(

liefs' Armani xx

leuk ! alleen met wat er uit is ben ik het ook niet mee eens ! heel veel dingen van dat zijn zo leuk ! :)

Ik draag gewoon wat ik leuk vind haha. x

Ik draag eigenlijk altijd wat ik zelf leuk vind, maar probeer ook wel een beetje op te letten wat in is en niet. Maar mijn UGGs blijf ik trouw dragen, het zijn dan niet de mooiste schoenen maar ze zijn wel heerlijk warm!

Ik heb het idee dat ik de outs leuker vind dan de dingen die in zijn xD. Daarbij zal ik altijd van rood houden <3!

En wijde pijpbroeken vind ik een van de lelijkste dingen die ik ooit heb gedragen =O. Dus die draag ik nooit meer =O. De fik in die broeken ik haat het dat ze in mijn kast zoveel ruimte innemen .. xD.

Maar ja ik houd lekker mijn eigen stijl =D. Leuke post dat wel =P. Maar wie bepaald eigenlijk dat iets in of uit is ?? Want dat vraag ik mij dus altijd af =O.

xx Katy ^^!

ahah ;) leuk.
alleen met die outs ben ik het absoluut niet eens, de winkels hangen best vol met rood, ik ben gek op zebra, lage tailles kunnen nog steeds en spijkerjackjes blijven leuk, en dan die breisels, die noorse, zijn volgens mij JUIST in. maar goed :)
ik trek me er toch nooit zoveel van aan, als ik op de mode let, let ik op de in's en niet op de out's.

leuke post! xxx

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More