09-10-11

I want a new layout..

hee lieve bloggers, 
zoals jullie kunnen lezen wil ik een totaal nieuwe layout van mijn blog.
mijn layout is nu zo standaard... 
ik zoek dus iemand die daar handig mee is, 
die mooie layouts kan maken via html.
het is namelijk best ingewikkeld,
de gene die me hier mee wilt helpen doet dit natuurlijk niet voor niks. 
ik ga natuurlijk veel reclame voor jou blog maken.
dus ik hoop dat ik snel iemand vind die me hier mee wilt helpen!

alvast bedankt! 
xxx
Tumblr_lsngqnf7xm1qk1cdoo1_400_large

8 reacties:

succes ermee lieverd <3
xxxx

Ik zou je graag willen helpen, maar helaas heb ik het erg druk :(

Ik wil je best helpen, mail mij maar via mijn site :)

Ik wil je wel helpen ik heb vandaag tijd als je wilt.

Kun je nu naar de chatroom op mijn site komen?

Heb het een beetje te druk anders wou ik je echt met plezier helpen :)

Liefs' Armani xx

heee bedankt voor het volgen, we volgen jou ook al :D
xxxx

succes! :D ik wil wel helpen, maar ik heb geen inspiratie!
xoxo"sanne. www.diarywithoutaname.blogspot.com

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More