02-10-11

foundation in de winter.

in de winter is het heel belangrijk dat je je foundation daar ook op aanpast.

dit word door heel veel meiden vergeten omdat het niet iets is wat veel meiden weten.
maar in de winter is je huid snel een paar tinten lichter en de conditie van je huid is ook anders!
ik zal jullie in deze post daar meer over vertellen! 
wil je meer weten!
lees dan verder <3


In de winter droogt je huid sneller uit door de wind , de kou en het grootte verschil van temperatuur van binnen en buiten.
Het is verstandig om daarom een foundation te gebruiken die hydrateert.
Of onder je vollere foundation een goede dagcreme gebruiken!

Het allerbeste is om hem op je kaaklijn te testen maar dat is natuurlijk niet echt heel erg fris dan kan je hem beter aan de binnenkant van je pols testen dat is een lichtere tint van je huid dat staat meestal wel gelijk aan de kleur van je kaaklijn dus dat is wel een goede om de juiste foundation te kiezen.

Tegenwoordig heb je ook foundations die zich aanpassen aan de kleur van je huid, ik heb geen idee of dat goed werkt .. 
Dit zijn een paar foundations die dat doen;


winterfoundationloreal
Loreal True Match foundation, € 14,99
winterfoundationmaxfactor
Max Factor Second Skin Foundation, € 16,95
winterfoundationbiotherm
Biotherm Aquaradiance Light! met spf 10, € 29,95
winterfoundationrimmel
Rimmel Match Perfection Foundation, met spf 15, € 12,95

7 reacties:

handige post! :D ik gebruik ook altijd een hydraterende dagcreme in de winter.
xoxo"sanne.
www.diarywithoutaname.blogspot.com

leuke post!
ik doe ook vaak dagcreme eronder. maar mijn gezicht is nooit echt veel bruiner in de zomer dus het zal bij mij wel meevallen denkik;p
xx

nice post dear :)

http://iam-kbc.blogspot.com

Super leuke artikel :)

liefs' aRMANI XX

goede post berr !

x www.world-of-rosa.blogspot.com

Ik gebruik nu zelf een BB cream. Egaliseert perfect en beschermt me straks ook tegen het winterzonnetje :)

luv the makeup!
Neat post

I was wonderin if you would like to follow each other =)

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More