22-10-11

facebook

Hee lieve bloggers,

Ik weet niet of jullie het al hadden gezien,
Maar ik heb ook voor deze blog een facebook pagina aan gemaakt !
Er moeten nog wel wat kleine dingetjes aan gebeuren maar het meeste is al klaar!
Dit is de link : http://www.facebook.com/pages/Welcome-to-my-life/129115353857726?v=wall
Dus neem snel een kijkje en klik dan gelijk ook ; vind ik leuk , aan.
Dat zou ik heel erg leuk van jullie vinden!
Dus ik hoop dat jullie dat gaan doen, en ik wil graag nog tips van jullie hoe ik mijn facebook pagina nog leuker kan maken en bekender kan laten worden.
Hebben jullie enig idee?
Vertel in je reactie dus even wat je er van vond , en wat er nog beter kan en of je op de button; vind ik leuk , hebt geklinkt!
Alvast bedankt lieve volgers <3
xxxx

10 reacties:

Leuk dat je ook een facebook pagina hebt gemaakt. I like(d) :P

Super leuk ! Ik ga je straks direct liken :)

Liefs' Armani xx

leuk hoor! geinige foto van die nagels!!!

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ik heb de pagina geliked. ;)

Leuke blog heb je!

Neem eens een kijkje op mijn fashionable blog, als je wilt. Ik heb nu ook nog eens een geweldige give-away en korting met shoppen dankzij een speciale actiecode.

http://blend-of-life.blogspot.com

Haha, die nagels zijn echt geniaal :)

LIKE it a lot!! hahahahaha

these naiols are great! ;-)
Nice blog!
I invite you to see my blog, and if you like it, you could follow me! i 'll do the same!
kisses
Miriamstella

is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More