21-10-11

Chanel Dior Louis Vuitton

Zoals jullie weten was ik deze vakantie in Berlijn!
We gingen toen naar het KaDeWe !
Dat is het grootste winkelcentrum in europa!
Was super gaaf dus !
Al die super mooie winkels zoals; Dior, Prada, Gucci, Louis Vutton, Burberry en al dat soort dingen!
Ik vond het echt geweldig om naar te kijken!
Het was natuurlijk hartstikke duur daar dus ik heb jammer genoeg niks gekocht!
Maar het was echt een super leuke ervaring!
Ik heb er wel veel foto's gemaakt dus hier zie je de foto's!








Wat vinden jullie van de foto's?
Hebben jullie veel van deze merken of vinden jullie ze ook zo duur?

kusjes van mij xx

Follow my blog with Bloglovin

8 reacties:

Doet mij denken aan Barcelona. toen had ik ook allemaal van die winkeltjes ^^! Chanel was er ook en Gucci enz <3!

xx Katy ^^!

Wat gaaf. Ik heb wel wat items van deze merken maar ze komen allemaal van de kringloopwinkel bij mij. Ik heb wel eens gucci opgedoken voor minder dan 5 euro kaching (I know, I'm a budget-geek) :P

oooh wat super leuk! vind het altijd leuk om te kijken maar kopen.. nee!

Kei leuk! Het is gewoon al leuk om deze winkels te zien :)!

ik vind het altijd zo jammer dat het zo duur is allemaal! ik heb allemaal neppe louis vuitton tasjes en portemonee's enzo maar wel 1 echte chanel tas! Een grijze die ik ooit heb besteld op marktplaats!

Wauw super!
Ik wil graag een handtas van chanel
maar dat is nog niet voor meteen!
Ik vind het echt spijtig dat die merken zo duur zijn!

Liefs Julie xx

Neee ik heb zeker niks van dat merk (:
Haha, maar wel leuke picca's.

xx

Zo leuk!

ik heb nu 2 tassen van Louis vuitton en één tas van burberry, maar zou er graag nog wat willen aanschaffen.

xx

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More