23-10-11

Catrice Bohemia

Catrice komt weer met een heel nieuw iets , het ziet er echt super leuk uit.  Het heeft een beetje een hindoeïstische tint. Ik vind het er echt heel gaaf uit zien! Ik zal jullie wat laten zien over deze producten, ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden!







Er zijn 4 nieuwe kleurtjes oogschaduw voor de echte bohemian meiden!


01 My home is my sand castle
02 Yes, You tran!
03 Bring me terra copper!
04 Be Indiglow!









Omdat de zomer nu toch echt is afgelopen komt catrice met de Definition Bronzer.
Deze bronzer geeft een beetje een nazomerlook.
Deze poeder benadrukt de mooie gezichtcontouren.
Het enige waar je wel echt op moet letten is dat het een brozer is waar een lichte fijne bronzen glans in zit!
Het kan je echt prachtig staan maar dat moet je zelf goed uittesten bij jezelf!

03 Definiton Bronzer









Dan heeft catrice ook nog een nieuwe lip gloss uitgebracht voor extra glanzende lippen.
Deze lipgloss geeft je lippen een echt natuurlijk accent !
Deze lip gloss geeft je lippen een subtiele glans en maakt je lippen voller!

01 My home is my sand castle
02 Yes, You tran!
03 Bring me terra copper!
04 Looking Sunkissed











Ook een eyeliner kan natuurlijk niet onbreken! Door deze losse poeder in het zwart of blauw kan je het veel makkelijk aanbrengen! Je kan er een mooi strak lijntje van maken maar voor een apparter affect kan je deze eyeliner ook een beetje uitvegen kan je heel handig gebruiken voor een smokey eyes effect!

01 Be Indiglow!
02 Nap in the Shade













En dan als laatst heeft catrice ook nog mooie nagellakjes gemaakt in de bohemian style!
Deze nagellakjes hebben een metallic effect helemaal de trend van dit seizoen!
Ik zou zeggen zeker gaan scoren dus!
De nagellak blijft tot 7 dagen perfect zitten met een topcoat dus nog beter.
Je kan kiezen tussen stijlvol oranje, passievol rood , terracotta bruin of intens blauw!

01 Yes, You tran!
02 Bring me terra copper!
03 Looking Sunkissed
04 Be Indiglow 

9 reacties:

Deze is al bijna de winkels uit.. dus zeker niet nieuw ;)

ik hoor net dat het niet hele nieuwe producten zijn, dus sorry daar voor.
maar ik heb deze producten zelf nog nooit gezien in de winkel.
dus ik hoop toch dat jullie het een leuke post vinden!
xxxxx

Ik heb het in alle kruidvat winkels al zien liggen en er zelfs wat dingen van gekocht. Maar het ligt er nog hoor, dus het maakt helemaal niet uit, want mensen kunnen er nog steeds dingen van kopen en als ze weg gaan ligt er vaak nog wat in de uitverkoopbakken (:

ik vind het alsnog een hele leuke post hoor. (:
ik koop zelf niet veel LE van catrice, omdat ik
meestal voor de kleurtjes ga die ik nog kan her-kopen,
en dat kan helaas niet bij de meeste LE's.
maar alsnog een hele leuke post!
loves, saar.

Was een erg leuke lijn van Catrice, bij ons helaas al uitverkocht.
Ik volg je terug!

Liefs FAB.

Badankt voor het volgen en ja ik volg altijd terug ^^! Alleen toevallig volgde ik je al en had ik jou hetzelfde gevraagd in een reactie haha =P. Maar maak niet uit ^^! Ik volg je hoor =P.

Jouw blog is ook leuk ,die catrice nagellak is mooi <3!

xx Katy ^^!

Catrice heeft hele leuke producten! mooie kleuren weer.
Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ik vind dit echt zo'n leuke spulletjes. Spijtig genoeg heb ik er zelf nog niks van .7

ps:
Hou je van nagellak of hou je van de 'Essie'lakjes? Kom dan morgen zeker een kijkje nemen op onze blog! x L&G
http://beautyblogleng.blogspot.com/

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More