29-10-11

BeYu Nail Polish.

Vandaag heb ik een leuke review voor jullie over mijn nieuwe nagellak van BeYu.
Ik heb hem net nieuw vandaag gekocht toen ik in de stad was en dan kan ik het natuurlijk niet laten om wat mee te nemen.
Ik heb ook nog wat andere spulletjes gekocht om te kunnen reviewen dus die komen morgen en overmorgen aan bod dus dan weten jullie alvast wat jullie te wachten staat!

Dus nu even over mijn mooie nieuwe nagellak van BeYu.
Zo ziet de nagellak er dus uit, 
Ik vind dat die en hele mooie look heeft lekker simpel maar wel erg mooi.


De nagellak pakt ook mooi en in 2 mooie lagen heb je een geweldige lak!
Ik ben echt super blij!
Ik heb deze nagellak gekocht bij de Douglas en hij was daar 5.99
Op zich best een pittige prijs voor een nagellak vond ik maar ik vind het het geld wel waard!
Ik ben erg blij met het resultaat !
Het nummer van deze nagellak zoals je waarschijnlijk al op het plaatje hebt gezien is 331
Hier heb ik nog een paar plaatjes van het Resultaat:







Ik ben nu ook erg benieuwd naar jullie reactie op deze nagellak?
Wat vinden jullie van de kleur en het merk?
Ik ben benieuwd!
Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie een reactie achterlaten.


8 reacties:

OOhh leuke kleur, het lijkt wel bijna groen! mooi hoor.

liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Speciaal kleurtje :D

liefs' Armani xx

Speciaal maar mooi kleurtje!

Leuke blog & mooie foto’s heb je!

Neem eens een kijkje op mijn fashionable blog, als je wilt. Ik heb nu ook nog eens een geweldige give-away en korting met shoppen dankzij een speciale actiecode.

Laat een berichtje achter :)

http://blend-of-life.blogspot.com

Wauw, Dat is echt een heel erg mooi kleurtje zeg :)

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More