10-10-11

The bag of a girl.

Tumblr_l3irmuzrdg1qabgspo1_500_large
Hee lieve bloggers,
Dit weekend had ik een super leuk feest van mijn ouders, ik zat toen in de crew.
Ik hielp dus met de bediening enzo!
Het feest was een groot succes!
Maar toen werd er dus een vraag gesteld door een jongen van wat zit er nou eigelijk allemaal in een meisje haar tas.
Ik ga jullie dus even vertellen wat een meisje standaard in haar tas moet hebben!
ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!
wil je meer lezen !


Tumblr_lcs7gj2xvj1qcsx75o1_500_largeIk ga jullie vertellen wat ik altijd sowieso bij me heb in mijn tas, misschien lezen jullie wel dingen dat je denkt van zo dat is eigelijk wel heel erg handig dat moet ik ook gaan doen!
Hier komen dan de handige tips:
  • Altijd je toilettas meenemen met je make-up, zodat als het niet meer goed zit of je wilt het gewoon even bijwerken dat je het altijd bij je hebt.
  • Wat ik ook altijd bij me heb is kauwgom, ik wil toch altijd lekker fris ruiken uit me mond want het ergste wat ik vind is als iemand uit zijn mond stinkt.. ik kan daar zo misselijk van worden dus heb altijd kauwgom bij je.
  • Ook al ben je niet ongesteld heb altijd maandverband/tampons in je tas zitten voor het geval dat of voor een van je vriendinnen.
  • handcreme vind ik ook altijd lekker om bij me te hebben voor het geval dat je van die hele drogehandjes hebt..
  • een borstel heb ik ook altijd bij me.
  • een elastiekje voor me haar voor het geval dat het helemaal niet meer zit!
  • ik hoorde laatst ook van iemand die heeft altijd tandenstokers bij zich voor als er wat tussen je tanden zit ik vond hem eigelijk wel erg handig ga ik ook maar eens doen! 
  • verder natuurlijk je mobiel + oplader , in de klas mag je hem namelijk soms best even opladen van je leraar.
  • je portemonnee is ook erg handig!
  • deo natuurlijk! 
  • ik heb ook vaak nagellak mee naar school voor als je je verveelt.
  • een vijl voor als je nagel is afgebroken zodat die niet verder schuurt.
  • ipod voor een lekker muziekje onder de les.
  • flesje water voor als je een drogen keel krijgt of een hoest aanval.
  • keelsnoepjes voor als je last hebt van je keel of als je gewoon trek hebt in een snoepje.

Heb vandaag niet echt veel tijd gehad voor een leukere en langere post, dus ik hoop dat jullie dit ook wel leuk vonden om te lezen!
Ik heb nog allemaal leuke idee die wat meer tijd kosten om te posten maar die komen er binnekort zeker op!
Dus blijf me blog zeker lezen!
Wat vonden jullie van deze post?
Zijn jullie het met de dingen eens? 
Of ontbreken er nog dingen?

love from me . xx

14 reacties:

Deze post is leuk en vooral handig.
Ik ben het met de dingen eens.

'Xx

leuk artikel :)

liefs' Armani xx

leuuuk :)
mijn tas is altijd te klein haha
xxxx

Superleuk artikel. Komt vrij goed overeen met wat ik allemaal meesleep in mijn tas :) Tandenstokers, dat is nog eens een goed idee!

leuke post! ik ben het ermee eens, ik heb het meeste ook altijd in mn tas, behalve een elastiekje, ahah. (heb kort haar eh.)
xoxo"sanne. www.diarywithoutaname.blogspot.com

Handig! Veel van die dingen heb ik ook in mijn tas!
x

wow, ik neem veeeel minder mee. mijn tas bestaat uit lipgloss, handcréme, mobiel, rekenmachine (omygod) en een nagelvijl. that's it! meer ruimte is er bijna niet xd wel leuke post. vond het interessant om te lezen. X

je blog ziet er super leuk uit!
bedankt voor je reactie, ik ben nog niet zo lang bezig met bloggen.
je blog is super!<3
bedankt dat je me volgt, haha je bent mn 4e volger :$
en ik volg je sowieso terug!
xx

echt supergoed idee! bedankt dat je mijn blog volgt, k volg jou nu ook! thank youu<33.

Handig! Je hebt echt een super leuke blog!
Ik heb niet al die dingen in mijn tas zitten maar wel de meeste, haha.
en nog bedankt voor je reactie!
Ik volg je ;)

xxNaomi

haha, die dingen heb ik ook altijd standaard in me tas zitten!
alleen die tandenstokers nog niet, maar vind ik indd wel een goeie tip!

leuke blog, ik volg je nu!
xoxo

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More