03-10-11

5 beauty items for everyone.

als je bruine ogen hebt heb je heel erg veel geluk, alle kleuren staan bij bruine ogen erg goed!
bij blauwe ogen zijn bronstinten erg mooi en bij groene ogen is paars een hele mooie kleur!

Gouden oogschaduw.
wat heel veel word vergeten is dat goudkleurige oogschaduw echt heel erg mooi kan zijn!
als je niet te heftige ogen wilt hebben breng je een tipje goud in de binnenste ooghoek aan.
als je juist wilt dat goud heel erg knalt, breng dan je gouden oogschaduw met een nat kwastje aan.

5beauty2

Paarse oogschaduw.
heel veel meiden denken niet echt veel aan de kleur paars als ze aan oogschaduw denken, maar paars is juist een kleur die iedere oogkleur mooi benadrukt.
ook bij deze als je paars toch iets te heftig vindt breng dan eerst een basic oogschaduw aan en dan in je buitenste ooghoek wat paars, met een mooie eyeliner kan je deze look helemaal afmaken!
Zachtroze lipgloss
zachtroze kan iedereen hebben, het past bij iedere lipkleur en ziet er nooit overdreven uit! 
voor extra volume kun je een highlighter aanbrengen in het kleine boogje tussen je neus en je lippen!
5beauty1
Bruine eyeliner
zwarte eyeliner kan sommige meiden erg hard maken maar bruine eyeliner of bruin oogpotlood staat iedereen, trek niet 1 lijn langs je wimper rand maar schets zachtjes een lijntje zo krijg je de lijn veel fijner en schiet je niet zo nel uit!
Zachtroze blush
een blush zie je erg snel zitten daarom is het lastig om de juiste kleur te vinden, een zachtroze blush past bij iedereen. wil je een natuurlijk effect koop dan een creme blush die kan je beter wegwerken dan een andere blush! inplaats van creme blush kan je ook een lippenstift gebruiken en die een beetje vervagen !
5beauty4

10 reacties:

Ik heb groen/bruine ogen. :) Leuk artikel is dit.

Heel leuk artikel :D

Liefs' Armani xx

Ik hou van pasteltinten als make-up...lekker naturel! X

k heb groene ogen, nog nooit paarse makeup gedragen! dat ga ik misschien nog een keer proberen.
xoxo"sanne.
www.diarywithoutaname.blogspot.com

handig! Vooral de gouden en paarse oogschaduw
liefs roos
www.themostbeautifulblogintheworld.blogspot.com

Leuke post mop!
Ziet er goed uit.
Xxx

hey ik ben van melsbeauty die je al volgde maar heb een nieuwe blog hoop dat je mee over gaat en mij nu daar komt volgen xx ik volg je al

Handige tips! Gouden oogschaduw en zachtroze lipgloss zijn mijn favorieten! :)

Leuke post meid, ik hou van alle roze tinten zacht of hard maakt niet uit :) en goud is ook supermooi! xoxo

Ik gebruik graag paarse oogschaduw ;) Je kan er zo lekker veel mee variëren en experimenteren <'3
Ik heb redelijk groene ogen, maar eigelijk van alles wel wat ;p
Leuk artikel ! ;D

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More