14-09-11

which make-up is for you? ♥

Vandaag ga ik jullie make-up advies geven over welke kleur het beste bij jou huidskleur past zodat je nooit iets doet wat totaal niet bij jou past !

LICHTE HUID:
als je een lichte huid hebt met een rode onderlaag en sproeten, heb je rood of blond haar en verbrand je snel?
dan is dit wat je moet doen om de mooiste make-up voor jou huid te gebruiken!


  • Foundation: Roze ondertoon


  • Blush: Perzikkleurig of abrikooskleurig roze


  • Oogschaduw: Chocolade bruin, taupe, perzikkleurig, licht brons, koper, bordeaux en khaki.


  • Mascara: Zwarte mascara kan er bij jou onnatuurlijk uitzien. Probeer daarom eens bruin.


  • Lip: Romig perzik en warm roze, niet dekkende koraalkleuren en rood met goudglans.


  • TIP: Lichte huid met sproeten? Wees er trots op!







  • Bruine mascara
    €14,90
    (Rituals)

    Rode lipbalm
    €9,95
    (Nelly.com)

    Duo blush, Jemma Kid
    €20,00
    (Zalando)



    HEB JIJ EEN LICHT TOT NORMALE HUID:
    ben jij een echte hollander ? word je wel lekker bruin in de zon maar verbrand je toch wel na een tijdje, heb je goudblond tot bruin haar dan moet je deze tips gebruiken!



    • Foundation: Gele ondertoon
    • Blush: Rooskleurig, roze (brons), koraal en perzikkleurig.
    • Oogschaduw: Koel bruin, taupe, brons, pastel, diep paars, saphire blauw en navy
    • Lip: Think pink! Peachy pink, mocha roze, rooskleurig, maar ook frambosenrood of kersenrood.

    Blush, Watercolors
    €23,00 €15,95
    (Zalando)

    Diep paarse eyeliner
    €8,90
    (Rituals)

    Lipgloss, Lipstick Libary
    €9,95
    (Zalando)
    MEDIUM TOT DONKERE HUID:

    Dit huidtype is meer Mediteraan als je een olijfkleurige ondertoon hebt. Heb jij Aziatische roots? Dan val je ook binnen dit huidtype, maar zal je huid een meer gelige ondertoon hebben. Je hebt donker haar, donkere ogen en in de zon zul jij niet echt verbranden.
    • Foundation: Olijfkleurige of gele ondertoon
    • Blush: Roze, berry, brons, diep paars en rooskleurig.
    • Oogschaduw: Metallic bruin en taupe, roze, bordeaux, vanille, emerald, diep paars en goud.
    • Lip: Roze, framboos, roze bruin, koraal, perzik, diep paars, glanzende beige en nude kleuren.

    Peachy powderblush
    €15,90
    (Rituals)

    Lippenstift, T.LeClerc
    €21,95
    (Zalando)

    Oogschaduw, Revlon
    €7,95
    (Wehkamp)

    DONKERE HUID

    Met een Afrikaanse achtergrond val je in de categorie donkere huid. Je hebt donker haar, donkere ogen en zal in de zon niet verbranden.
    • Foundation: Wees spot on met de tint van je foundation! Zoek de goede warme ondertoon.
    • Blush: Diep bordeaux, warm oranje, magenta, fuchsia en diep rood.
    • Oogschaduw: Goud, navy, kobalt, diep paars, jeweltones, donker grijs en chocolade bruin.
    • Lip: Doorzichtige lipgloss met glans en lipstick in diep rood, bruin en donker paars.
    • TIP: Wees niet bang voor felle kleuren op je wangen of ogen. Jij komt er mee weg!

    Navykleurige oogschaduw
    €12,90
    (Rituals)

    Lipstick, Lipstick Library
    €10,99
    (Zalando)
    Rode gelblush, Max Factor
    €10,99
    (Wehkamp)


    IK HOOP DAT JULLIE ER WAT AAN HEBBEN GEHAD! 
    liefs , x

    15 reacties:

    leuke post! ik heb sproeten dus dat eerste stukje zeg maar. welke foundation moet ik dan? x

    Leuke post, ik heb je al een tijdje geleden gevolgd. Wil je me terugvolgen?
    X http://agirlinafashionworld.blogspot.com/

    Leuke post, ik heb wel sproeten, maar ik verbrand niet zo snel, dus ik denk dat ik type 2 ben.
    Echt handig!
    liefs

    nice post! :) i can't leave home without a blush on:)

    http://iam-kbc.blogspot.com

    Erg leuke post,
    de medium/donkere is voor mij het beste denk ik!
    Liefs x

    Hey schat, ik volg je gewoon hoor er is nix misgegaan.

    Leuke blog! Groetjes

    Die rode lipstick van Zalando ziet er fantastisch uit!
    Thank you for your lovely comment, dear!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    ik heb de aziatische huid! (: super leuk zeg!
    liefsss.

    Heel leuk artikel!

    liefs' Armani xx

    Leuke post!
    En leuk dat je mijn blog leuk vind en me volgt!
    Ik volg je natuurlijk terug! en jij hebt ook een hele leuke blog!

    Liefs.

    leuke post berr! ga het zeker gebruiken haha x

    www.world-of-rosa.blogspot.com

    Hele leuke post! Die Zalando lipstick en die blauwe oogschaduw zijn erg mooi!

    x

    I like your choice of Blushes.

    bedankt voor je goede tips! Ik heb een medium tot donkere huid en wist eerst nooit zo goed wat te gebruiken. Misschien vind je mijn blog ook wel leuk, zullen we elkaar volgen?

    www.themostbeautifulblogintheworld.blogspot.com

    ik volg je al:)
    liefs roos

    Een reactie plaatsen

    Thanks for your comment!
    x Berrie

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More