27-09-11

A new shoplog.


Gisteren ben ik met mijn beste vriendin de stad in geweest !
Natuurlijk kwamen we niet met legen handen thuis.
Ik zal jullie een paar foto's laten zien wat ik gekocht heb.
Wil je meer lezen over deze producten. 
Lees dan verder <3


Eerst zal ik jullie wat vertellen over het luchtje heat van beyonce ,
Toen ik net was begonnen met bloggen had ik al over dit luchtje verteld omdat ik hem zeker wilde hebben!
En nu heb ik hem gekocht! 
Ik heb hem nu bijna wel elke dag op, hij ruikt super lekker. 
Beetje zoet maar toch niet te zoet. 
Ik zou hem zeker gaan kopen of sowieso gaan ruiken in de winkel en kijken of je hem lekker vindt! 
Ik ben er erg blij mee en ga zeker een nieuwe kopen als die op is!  


Ik heb ook nog nieuwe oogschaduw gekocht van catrice, een mooie bruine tint.
Hij heet : Absolute Eye Colour Duo. 
Nummer: 080 Help! I Am Stranded
Het doosje zelf ziet er echt heel erg mooi uit, heel erg modern. 
Het is een doorzichtig doosje met onderaan ; catrice.
Ik ben er erg blij mee, je kan er namelijk een mooi smokey eye effect mee maken. 

Dan hebben we nog van Catrice de Skin Finish. 
Dat is een compacte poeder om al je onzuiverheden mee weg te werken. 
Je hebt deze poeder in allemaal verschilde soorten. 
Dus ook allemaal verschilde huid tinten.
Ik ben hier ook erg blij mee want het werkt erg goed.
Je moet alleen niet vergeten om 's avonds je poeder er af te halen anders krijg je er juist meer puistjes van en dat wil je natuurlijk niet.
Het nummer dat ik heb is : 050 Caramel Beige

Dan heb ik nog een mooie lippenstift gekocht van essence. 
Een mooie lichte kleur die je lippen niet te opvallend maakt maar zeker niet onopvallend.
Ik vind het een erg mooie kleur.
Eerst was ik nooit zo van de lippenstift maar nu vind ik het eigelijk wel erg mooi.
Het blijft langer zitten dan een goed lipgloss dus als jullie nog geen lippenstift in huis hebben, ik zal als ik jullie was er snel eentje gaan aanschaffen <3.





Dan heb ik nu nog 2 kleine dingetjes gekocht. 
Een klein lief bloemetje voor in mijn haar. 
En mooie grote oorbellen. 
Ik heb heel erg veel krullen dus kleine oorbellen vallen bij mij gewoon totaal niet op.
Dus eigelijk heb ik altijd grote oorbellen in! 
Ik ben benieuwd hoe die bloemetjes gaan staan bij mij!
Ik zal jullie binnekort nog wel even een leuke foto laten zien met al deze niewe make-up en mijn nieuwe haar en sierraden! 





Ik hoop dat jullie het leuk vonden <3
Laat een reactie achter met jullie menig over deze spullen.
Liefs van mij. 
xxx


27 reacties:

Super leuke dingen! Dat soort oorbellen heb ik ook...love them <3

ik heb die skin finish ook! hij is ontzettend fijn, hij is alleen jammergenoeg al bijna op bij mij haha.

leuk! dat roosje heb ik ook! ik volg jou, volg jij mij ook? liefs roosje

www.themostbeautifulblogintheworld.blogspot.com

Super leuke aankoopjes :D

http://melissasglamourworld.blogspot.com

super leuke spulletjes!

liefs.

leuke spulletjes.
Ik ben op zoek naar een compact powder..
misschien die van catrice eens uitproberen?

Liefs xx

Leuke spulletjes :)

liefs' Armani xx

Wat een leuke dingen! Die oorbellen zijn ook gaaf en leuK!
X

leuke spulletjes heb je gekocht! :D
xoxo"sanne,.
www.diarywithoutaname.blogspot.com

wat superleuk zeg!
tuurlijk, ik volg je ook :)
liefs,

dankje wel voor het volgen! jij ook echt een leuk blog! ziet er ook echt leuk uit!volg jou nu ook :)

huh, wat raar!
want ik sta er wel gewoon bij met een rozeachtig plaatje en ik heet: kristelvanberkel
liefs,

ohja, dat gebruik ik ook, (toch dankjewel :)) maar toch is het vooral aan 't eind van de dag nog heel pluizig, ik hoop dat als m'n haar langer is dat het dan minder is, naja, geduld hebben maar ;)
liefs,

Hi Berrie, your blog is awesome! I really like it! :) Thanks so much for your comment and for following my blog!! Following you back. :)

-Irma
www.irmafirma.com

Ik volg je nu ook! bedankt voor je reactie:D

bedankt voor het volgen! Bij mij staat dat ik je wel volg hoor... tenminste, ik kan niet meer op volgen drukken zonder het bericht 'deze blog volg je al'. Maargoed, ik zal het in de gaten houden, en misschien kan ik je 'revolgen'. De nagellak die je draagt bij de lippenstift draag ik nu ook:) Zo'n leuke kleur! liefs roosje

www.themostbeautifulblogintheworld.blogspot.com

Oh die dingetjes zijn leuk zeg! Maar ja, als true blogger weet je dat ook wel hihi. Ik volg jou nu dus zeker ook! liefs, aisi.

http://aisirosa.blogspot.com/

Leuke aankoopjes!
Die poeder van Catrice heb ik ook, ben er best tevreden over :)
x

Ik vind heat rush lekkerder dan heat :3

ohh die bloemetjes heb ik ook,
verder echt leuke spulletjes! x

leuke dingetjes allemaal!

like the accessories!

http://iam-kbc.blogspot.com

leuk!
http://zeynnepp.blogspot.com/

Leuk! Ik ga je volgen :)

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More