23-09-11

Blog Award

sorry my lovely folowers this post is only for dutch people !

ik heb van katja een blog award gekregen, in deze blog award moet ik wat vertellen over me zelf de standaard dingetjes. nog heel erg bedankt katja, heel erg leuk! ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden om het te lezen, dus als je benieuwd bent!
lees dan verder! 



ik zal jullie nu 7 dingen vertellen over me zelf, de meest belangrijkste dingen van mij zo leren jullie mij ook weer een beetje beter kennen! 


1. ik ben meestal heel erg vrolijk en druk met vriendinnen zo hyper als maar kan , ook tijden de les dan komen we heel vaak niet meer bij van het lachen en worden de leraren helemaal gek van ons! 

2. maar soms zeg ik ook veel te snel dingen zonder er over na te denken die dan veel te hard aankomen dat is echt geen goede eigenschap van me dat moet ik echt afleren ;p.
3. ik heb echt geen talen knobbel ik ben zo slecht in nederlands, frans en engels .. duits gaat dan nog wel maar de grammatica van die talen hoef je echt niet aan mij te gaan vragen want dat word echt een ramp dus vraag dat soort dingen maar niet aan mij !
4. mijn grootste verslaving van eten is toch echt wel chocolade ! 
5  en mijn andere grote verslaving is shoppen, ik geef echt te veel geld uit aan kleding / sieraden en al dat soort dingen echt te erg gewoon.
6.  ik sport 7.5 uur per week erg veel waardoor ik ook best weinig tijd heb voor vrienden en vriendinnen dat is soms wel erg jammer maar school gaat toch echt voor .. dus soms ben ik wel behoorlijk aan het stressen! 
7.  ik ben ook erg zorgzaam soms een beetje te vind ik zelf.. ik wil altijd het beste voor de mensen waar ik om geef, soms is dat ook wel goed maar soms ben ik echt te bezorgt terwijl er dan niks aan de hand is .. dus ik moet die grens even gaan zoeken! 


nu moet ik deze blog award nog even doorgeven aan 10 mensen! 
1.lonneke
2.Ebiere
3.rosa
4.mandy
5.femke
6.rixt
7.desiree
8.joany
9.marit
10.vic

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
hebben jullie nog dingen die je wilt weten laat het me weten misschien maak ik er wel een post van!

liefs.
xxxx

2 reacties:

Leuk om te lezen! En gefeliciteerd met je award :)
x

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More