21-08-11

Tag

Ik kreeg deze tag van mijn beste vriendin lonneke ; http://www.lifeoflonneke.blogspot.com/

1. Wat is je lievelingskleur?
Mijn lievelingskleur is zeeblauw, dat komt omdat ik heel erg van de zee hou en het strand enzo, ik vind het een hele mooie en frisse kleur ik word er echt vrolijk van!


2. Wat is je lievelingsdier?
Mijn lievelingsdier is een kat, zelf heb ik er 2 een rode en net een grijse die is nu 10 weken nog zo schattig echt een dotje. Ik ben helemaal dol op mijn 2 katten , ik zou echt niet meer zonder een kat kunnen leven..



3. Wat is je lievelingsnummer?
Mijn lievelingsnummer is van Laza Morgan - This Girl.
En dat komt omdat dat liedje een bepaalde betekenis heeft bij mij en mijn vriendje, ik word er dus heel erg vrolijk van. ♥


4.Welke parfum draag je?
Ik heb eigelijk altijd verschillende parfums op, ik gebruik namelijk altijd testertjes en soms als ik die dan heel erg lekker vind dat ga ik er een kopen! Maar heb dus van alles zoals; dolce&gabbana t/m dior! 
i love it! 

5.Is er iets wat je draagt en altijd bij je past?
Ik heb samen met mijn beste vriendin lonneke een kettinkje gekocht die dragen we nu altijd!
Zij heeft de letter B & ik heb de letter L.
Dit kettinkje heeft voor ons allebei een hele mooie waarde.
6.Wat is je passie?
Mijn grootste passie is Ritmische Gymnastiek ik doe dit al vanaf mijn 6e jaar.
Ik zal jullie een paar foto's & filmpjes laten zien zodat jullie een leuke indruk krijgen!
7. Cadeau's krijgen of cadeau's geven?
Ik vind het altijd super leuk om cadeau's te geven aan vriendinnen omdat je ze dan altijd lekker blij maakt enzo.
Maar cadeau's krijgen vind ik ook echt heel erg leuk!
Tegewoordig vraag ik eigelijk altijd geld zodat ik zelf echt iets leuks kan kopen wat ik zelf wil, ik ben 2 weken geleden jarig geweest en ben aan het sparen voor een macbook waar ik nu dus al best wel dichtbij ben dus ik vind cadeau's krijgen ook helemaal niet erg...
8. Welke oogschaduw droeg je voor het laatst?
Ik droeg voor het laatst bruine oogschaduw van ik weet niet welk merk.
Maar ik draag graag bruine oogschaduw omdat het niet te veel is en het ook gewoon leuk staat dus ik ben er dol op!
9. Wat is je favorieten dag van de week?
Mijn favorietendag van de week is zaterdag!
Je kan dan lekker niks doen of lekker winkelen met vriendinnen.
Wat ik ook altijd erg leuk vind is om op de trein te stappen en lekker te gaan shoppen in een andere stad waar ze andere leuke winkeltjes hebben!
10. Draag je nagellak?
Op dit moment draag ik van catrice: 330 Absoluely Chinchilly! Ik ben echt gek van deze kleur zeker een aanrader om te gaan kopen! Ik heb dan ook nog krantenteksten er overheen gedaan omdat ik dat erg gaaf vind! Ik zal binnekort daar een post over plaatsen om het uit te leggen!

ik geef deze tag door aan ;

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden !
xxx

5 reacties:

Wat een super leuke tag schat <3
ik hou van jou katten, en samen met het kettinkje zijn wij voor altijd.
xxx ikhouvanje

Gaaf! leuk dat je dit doet! en gave sport ritmische gymastik dat hoor je niet zo vaak dat iemand dat doet! nice nice!

xoxo

likeee it. (:
ik vind jou blog ook super dus ik ga je zeker ook volgen!
liefs, joyce.

doe je mee aan mijn give away?

leuk om te lezen!
ik vind this girl, van laza morgan ook een super mooi liedje!
ik ken hem van step up 3.

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More