30-08-11

i'm sorry my lovely bloggers.

sorry dat het zo lang geleden is mijn lieve volgers maar ik had het zo druk met school en al die dingen,
maar tussen door heb ik gelukkig nog wel foto's gemaakt! 
ik ging laatst met me moeder de stad in en toen heb ik dus even wat leuke nieuwe kleren gekocht.
mijn lekkere trui is nieuw komt bij de h&m vandaan voor maar 20,-
en dan heb ik nog mijn roze sjaal (deze roze is helemaal de trend van de winter) deze koste maar 10,-
ik ben er echt heel blij mee! 
verder heb ik nog een nieuwe outfit gekocht daar zal ik binnekort even een post over plaatsen <3.
op de laatste foto zien jullie mijn nieuwe armbanden die ik van mijn beste vriendinnetje heb gekregen die komen bij het oorzaakje vandaan , ik ben er echt verliefd op ik draag ze echt super vaak! 
en jullie zien ook dat ik me nagels heb gelakt in een zebra patroontje.
dat heb ik gedaan met konad nail art ik heb dat van een van mijn vriendinnen gekregen voor me verjaardag ,
en ik ben er zooo blij mee! 
ik heb vandaag mijn nagels met vlinders erop gelakt en ik vind het echt super leuk, het is wel even een klus om te doen maar het resultaat is echt super leuk! 

dus binnenkort komt er een post over hoe je konad nail art kan gebruiken zoals ik al een tijdje terug had belooft ;$
en mijn andere nieuwe outfit krijgen jullie ook nog te zien!
ik hoop dat jullie een reactie achterlaten !

kus x



12 reacties:

super cute outfit!! I especially love the pink scarf; it looks nice an cozy. Cute post(:

Your Follower,
Sarin

Hele leuke outfit! En wauw! Die sjaal wil ik ook!

X

Hele mooe foto's :)

Liefs' Armani xx

Wat een leuke outfit. Ik vind de sjaal en de armbandjes erg mooi.

super leuke outfit mop!
xxxxxx

wat een leuke sjaal!

succes op school.
xx

Ik vind je sjaal erg mooi! De armbanden vind ik ook echt leuk. Ben benieuwd naar de Konad nailart artikel morgen. Leuke blog heb je! :)

Your bracelet is so adorable and your blog is too cute!

Wat een leuke foto's!
Ik ga je nu volgen, volg jij mij misschien ook? :)

Liefs.

Hey je bent genomineerd voor de sunshine award
xxxx
http://melovey.blogspot.com/2011/09/sunshine-award.html

Lovely! I love it! ♥


xoxo, Dominika

Dankje om me te volgen ♥
+ je look ziet er echt superleuk en gezellig uit!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More