24-08-11

the second day on school.

op de 2e dag van school zag ik er zo uit, een beetje laat dat ik deze erop zet maar ik heb er helaas eerder nog geen tijd voor gehad dus hierbij zijn de foto's nog.
Ik heb een hempje aan onder het oranje dingetje anders schijnt die namelijk een beetje heel erg door dus daar heb ik gwn een heel simpel wit hempje onder van de lady sting ik ben helemaal gek van die winkel! 
dat oranje dingetje is van de h&m en ik ben er dol op, ik heb die nog niet zo lang.
je kan hem op allemaal verschillende dingen dragen ik heb hem hier met blote schouders maar als je dat niet fijn vind kan je hem ook gwn normaal dragen dan heb je zo'n lekker lage hals met een leuk hempje kan dat ook heel erg leuk zijn natuurlijk! 
ik heb ook een broek aan die bij de h&m vandaag komt die heb ik vrijdag gekocht met een vriendin was maar 9.95 en ik vind het een top broek! 

mijn riem komt bij only vandaag en ik draag hem graag , hij pas ook fijn bij veel dingen.
binnenkort ga ik weer eens een nieuwe riem kopen hij is namelijk al best wel oud.
ik heb de grijze nagellak op van catrice (330 absolutely chinchilly!)
en mijn arbanden komen uit frankrijk dus sorry ik heb geen idee hoe die winkel meer heet maar die heb ik gekregen van de beste vriendin van me moeder heb ze nog niet zo lang maar ik ben er heel erg blij mee!

Mijn oozoo horloge is ook echt een super leuk accessoire, ik draag horloges eerder voor de sier dan dat ik er ook echt op kijk! 
Binnekort ga ik weer een nieuwe oozoo kopen want ik wil wel weer eens een nieuwe en gelukkig zijn oozoo's niet zo duur maar echt super leuk! 
het dunne armbandje wat je naast mijn horloge ziet komt uit kreta, die heb ik gekregen van mijn ouders en mijn beste vriendin lonneke ; www.lifeoflonneke.blogspot.com . heeft er ook een, we hebben hem allebei echt altijd om. 


vertel even wat jullie van mijn outfit vonden, 
ik lees de reacties wel en ik hoop dat jullie het leuk vonden, 
als jullie nog tips hebben of leuke idee voor op mijn blog kan je altijd een reactie achterlaten of op een andere manier contact met me zoeken door te kijken bij contact ! 
xxxx

18 reacties:

hihi ik volg je via bloglovin!
maar nu ook via google hoor;)

Wat een leuke outfit zeg. Erg mooi de zachte kleur van het shirtje. Ik vind trouwens je horloge ook heel erg leuk.

Leuke outfit.
je horloge is leuk~!

xx

Wat een super outfit! die riem vind ik leuk, en het shirtje.. echt een hele leuke post!


xxx Shannen
www.xshannen.blogspot.com

Hele leuke outfit! Je riem staat er superleuk bij!
sorry, ik was het vergeten;p
ik volg je nu , jij mij?
xx

Oeeh leuke outfit! Haha ik draag horloges ook alleen als sieraad, heel af en toe vraagt iemand hoe laat het is, maar meestal kijk ik dan op mn mobiel :$ Haha!
XX

Dank je voor je lieve reactie! Wij volgen jou nu ook :-)!
http://www.annaeva.blogspot.com

cute back to school outfit!
Also, thank you so much for the lovely comment!

Super leuke outfit ! :D

Liefs' Armani xx

bedankt voor je reactiee<3
okeoke, is goed ! ik volg jou nu ook (:
liefs. xx'

supergave outfit!
en leuke blog heb je, ik volg je, follow back? ;)
www.creative-curly.blogspot.com
liefs,

bedankt voor je reactie!
ik volg je!
XX

Hee,
ja ik volg wel terug (:
ik zie je alleen niet bij mijn GFC staan? iets mis gegaan misscien?

X

hi! thank you for comment on my blog :)
im following you now :) follow back :)
kath

http://iam-kbc.blogspot.com

Staat je erg mooi die kleur!

x.

wow! you are soooo cute! :D Im following your awesome blog babe! :D

xo,
brietachiquita.blogspot.com

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More