03-08-11

Het eerste parfum van Beyoncé: Beyoncé Heat

Begin september lanceert Beyoncé haar eerste parfum Beyonce Heat. !

Beyoncé zegt: “Mijn parfum is een unieke uiting van de krachtige sensualiteit van een vrouw. De geur laat je sidderen van opwinding en trekt je aandacht. Tegelijkertijd is het parfum elegant, vrouwelijk en een beetje mysterieus. Ik heb dit parfum gemaakt voor zelfverzekerde vrouwen overal ter wereld, voor vrouwen die niet bang zijn om te begeren en te worden begeerd.” Dat klinkt echt heel goed, ik ga hem zeker kopen het lijkt me echt een super lekker luchtje de prijzen kan je hier beneden zien! als ik hem heb zal ik jullie snel vertellen of die ook echt zo lekker is als ze zeggen! 
-
Beyoncé Heat is een bloemig, fruitig en houtachtig parfum met zeldzame en sensuele bloemen.
De topnoten: rode vanille-orchidee, magnolia, neroli, roze perzik.
De hartnoten: kamperfoelienectar, bitterkoekjes, muskus.
De basisnoten: reuzenpijnboom, tonkabonen, amber. 
De prijzen:
Eau de parfum 15 ml - €16,00
Eau de parfum 30 ml - €26,00
Eau de parfum 50 ml - €36,00
Shower Gel 200 ml - €12,50
Body Lotion 200 ml - €12,50
Deodorant 150 ml - €12,50
-

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More