07-08-11

different colors of nail polish

vandaag had ik niet echt wat te doen dus ging ik mijn nagels weer een ander kleurtje lakken..
maar ik kon niet zo goed kiezen tussen 2 kleuren ...

Dus toen heb ik uiteindelijk maar gekozen dat ik ze allebei ging doen, 
het effect zag er zo uit! 

ik vind het effect heel erg leuk, staat lekker gezellig lekker vrolijk ik vond het wel wat.. 
wat vinden jullie er van?
de merken die ik heb gebruikt zijn; 
catrice; 170 I Scream Peach!
Elanor; nail enamel extra strong.
wat vinden jullie er van? 
plaats een reactie en laat je mening weten! 
xxx berrie

3 reacties:

oeh leuke kleurtjes <3
Mooi gedaan meid !

xxxx

Dankje voor je reactie, mooie nagellak, die van Catrice heb ik ook! <3

leuk gedaan!

toevallig heb ik nu i scream peach ook op.

x

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More