22-08-11

back to school

hallo allemaal ♥,
vandaag begon voor mij ook de school weer.. jammer genoeg.. ik ga nu naar de 3e op het ashram college!
in de 3e krijg je daar altijd een nieuwe klas dus het was eerst heel spannend of ik wel in een leuke klas zou komen bij mijn vriendinnen enzo! 
en gelukkig zit ik wel bij mijn 2 beste vriendinnen en nog meer leuke mensen die ik al kende dus ik ben echt heel blij met mijn klas! 
morgen hebben we nog een introductie dag met me mentrix en mijn klasgenoten, heb er wel zin in! 
woensdag gaan we weer echt beginnen moet ik al die zware boeken weer gaan dragen.. 
maarja we gaan het vast wel weer overleven, heb er ook wel weer een beetje zin in!
behalve dan het huiswerk & het leerwerk ! 
we gaan er met mijn nieuwe klas vast wel een top jaar van maken! 


xoxo


23 reacties:

NEat post.. and cute blog!
Thank you so much for the follow and I am following you back =)

Ahw dat is wel fijn dat je dan bij vriendinnen zit, lijkt me echt niet fijn als je dan bij allemaal meiden zit waar je nooit mee omgaat.. Ik ga naar de eerste dus ik heb er wel zin in hihi :D

Liefs Shannen
www.xshannen.blogspot.com

Haha dankjewel, ik volg je terug ;D
En succes met je nieuwe klas en het schooljaar ! (je overleeft het wel hoor :3)

i am sorry i didt get the language..
but still i followed you coz i love the pictures..
follow me back?
http://silenceriver.blogspot.com/

Leuke blog hoor! Ik volg je ook! xx

Wat spannend zeg voor je. Ik ben zowel zenuwachtig en kijk uit naar de eerste schooldag.

haha! ik gelukkig volgende week pas!
liefs.

Veel succes, en zo fijn dat je een leuke klas hebt, ik moet volgende week maandag beginnen, en voor mij is het ook maar afwachten of het een leuke klas word!

xx

Bedankt voor je reactie op mijn blog... Heb bij jou natuurlijk ook even rondgekeken! Ziet er gezellig uit.. Ik volg je ook! Succes op school!

jammer dat je vakantie over is, maar wel leuk om weer naar school te gaan toch? ik begin over een week. ik ga dan studeren haha, dat klinkt zo raar, ik ben pas 15.
ik volg je trouwens terug! :)

Dankjewel voor je lieve reactie!
Jij heel veel succes op school! Fijn dat je een leuke klas hebt! :D

Ik volg jou ook!
X

awh..arme jij,,succes!!

Tuurlijk volg ik je terug!

Xxx

hihi het wordt vast wel leuk met je nieuwe klas! Veel succes! Ik heb nog anderhalve week gelukkig;p
xxliefss

Succes! Komt allemaal goed dus :-)!

Leuke blog! Zullen we elkaar volgen?
http://www.annaeva.blogspot.com

Geen zin om naar school te gaaan :( ik moet morgen! http://xmanon.blogspot.com

Dankjewel :) Ik bewerk mijn foto's met cs5 en corel :D

heei!
dankje! ja jij ook! ja is goed! ik ga jou ook volgen!
x

Bij ons op school worden alleen de havoers uit elkaar gehaald! Maar ze verwachten dat de vwoers zich wel gedragen

ja, ik volg jou nu ook! liefs, xxxxx

Ja, ik woon in België dus heb ik pas later school, maar ik heb er TOTAAL geen zin in :d heluuupp!

En ik volg jou nu ook
x

Komt vast en zeker helemaal goed! Tuurlijk wil ik jou volgen...

Ik ga nog even een paar daagjes genieten van mijn vakantie en krijg dan te horen in welke 4 havo klas ik kom!

Trouwens de review over de oogschaduw komt eraan! ;)

Liefs Desiree van www.justmylife-desiree.blogspot.com

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More