31-07-11

About me

Mijn naam is berrie en ik woon in alphen aan den rijn. Ik ben 13 jaar en hou veel van lachen met vriendinnen, verliefd zijn, dansen, ritmische gym, shoppen, tijdschriften lezen, naar de bioscoop gaan,  lachen, zonnen, op vakantie gaan, foto's maken, en nog veel meer dingen. Ik ga nu naar de 3e alles gaat gelukkig hartstikke goed dus ik hoop het te overleven op de middelbare school. Ik heb op mijn school gelukkig ook super leuke vriendinnen waar ik super veel lol mee kan maken .. niet dat de leraren daar altijd blij mee zijn maarja.. Ik heb deze blog gemaakt om het jullie een stukje makkerlijker te maken om op de hoogte te blijven van alle leuke nieuwe dingen, ik hoop dat jullie het een beetje leuk gaan vinden ♥.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More